satede Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Kan iemand mij vertellen hoe ik een cam installeer The birdman has left the building
landcruiser Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 hoi satede wat voor cam bedoel je? een cam module of bv.incubuscam,mgcam?
satede Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Geplaatst: 28 april 2009 bv incubuscam The birdman has left the building
D_liver Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Wel daar gaan we: Beschikbare softcams: - gCam - incubusCamd - mbox - mgcamd - multicas - newcs 1 - Kopieer de bijlage in de /tmp (azsoftcams 240309 bh.tar.gz) directory van de azbox 2 - Login met telnet Code: login: rootpassword: azbox 3 - Ga naar /tmp Code: cd /tmp 4 - geef volgende commando Code: tar -zxf azsoftcams_240309_bh.tar.gz -C /EMU/ Pas nu de cfg aan naar behoeven van de gewenste emu en reboot de azbox In het plugin menu kun je nu de gewenste emu activeren en starten . azsoftcams_240309_bh[1].tar.gz 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Hoi D_liver, hier werd van een CCcam gelijkwaardige gesproken is dat ook ergens te vinden en soortgelijk te installeren? chiao Koop Island Blues Koop, Anne Brun
D_liver Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Daar bedoelen ze de incubus ( zit in die tar ) Een volwaardige CCcam zou binnen nu en 2 weken beschikbaar komen voor de Azbox. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 aha dat wetende is het duidelijk. thanks Koop Island Blues Koop, Anne Brun
Gast sattaz Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Hoi D_liver, hier werd van een CCcam gelijkwaardige gesproken is dat ook ergens te vinden en soortgelijk te installeren? chiao @Tonskidutch, In het door jou aangehaalde topic vermeldde bliksem dat het niet echt cccam was. In feite is het de incubuscam die kan connecten op cccam. Het is een "automatische installatie" voor de incubuscam. Ook omdat het te groot is om hier als bijlage te plaatsen kun je, als je belangstelling hebt, het elders downloaden. Met Google moet dat niet al te veel problemen opleveren. Met vriendelijke groeten sattaz
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Sattaz, nu maak je het me weer onduidelijker Sattaz schreef : Citaat: Ook omdat het te groot is om hier als bijlage te plaatsen kun je, als je belangstelling hebt, het elders downloaden. D_liver schreef : Citaat: Beschikbare softcams: - gCam - incubusCamd - mbox - mgcamd - multicas - newcs 1 - Kopieer de bijlage in de /tmp (azsoftcams 240309 bh.tar.gz) directory van de azbox etc. zit die IncubusCamd er dan in of niet of is die vermelde van "Bliksem" dan weer een andere? Bliksem schreef: Citaat: met AZ Box EMU CCcam Installer 1.0 maar is niet een echte cccam wat maken we het ook weer lastig ! poe hee doe mij maar Sesamstraat om 17:00 uur chiao Koop Island Blues Koop, Anne Brun
D_liver Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Gewoon mijn bijlage pakken daar zit incubus in, evenals gcam, multicas, mgcam, newcs en mbox. Hi, ik hou het simpel 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 dat appricieert men. chiao Koop Island Blues Koop, Anne Brun
satede Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 volgens mij is het bestand beschadigd The birdman has left the building
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 Code: Re: [Azbox HD] Hoe installeer in een cam [Re: Tonskidutch] uh RE D_liver dus A.U.B. wel graag de juiste personen opnemen in je/de reactie. chiao Koop Island Blues Koop, Anne Brun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen