Ga naar inhoud


aanvraag tot iets


Gast denhees

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ben van plan me een dreambox aan te schaffen en al de rest wat erbij hoort,maar ik dacht ik ga hier een kijken voor een 2de hands, omdat ze me zegde dat dit de juiste site er voor was, maar ik moet eerst 25x iets schrijven anders kan ik er geen aanvragen.Maar hoe moet ik hier 25 berichten laten als ik er nog niets van heb of ken,dus ik kan nog over niets praten cry

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja eigenlijk wel een geinige vraag...

maar dan ben je wel vanuit de premisse op het forum om iets te kopen in plaats van om kennis op te doen en/of te delen

 

als je al weet wat je wilt dan kun je natuurlijk geen onzin vragen stellen

maar weet je ook wat je allemaal met je dreambox wilt en kunt?

chiao

 

Time Machine Stadium - Live

Jean Michel Jarre

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn natuurlijk veel meer mogelijkheden dan alleen Sat gerelateerde onderwerpen, Windows, hardware, GSM, en noem maar op.

 

Als je een beetje kennis hebt van Windows dan zijn er voldoende mogelijkheden om antwoorden op diverse vragen te geven, dan heb je nog wel een keertje 25 opmerkingen en/of vragen/antwoorden

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

sat4all is een hobbyboard en geen site zoals bijv. de plaats van de markt.

je gaat ook eerst je rijbewijs halen alvorens je de weg opgaat, dat principe hanteren we hier ook.

we irriteren ons mateloos aan "beginners" (met alle respect) die eerst een dreambox aanschaffen vanwege het cardsharen (laten we er dit keer niet om heen draaien) en dan zo groen als gras de meest onzinnige en voor-de-hand liggende vragen gaan stellen die al 100en keren voorbij zijn gekomen.

niet persoonlijk bedoeld hoor, wellicht ben jij er niet zoeen maar het gros helaas wel.

vandaar de regel.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt voor de snelle reactie,en ja het forum is groter dan alleen dreambox dat klopt.en mijn bedoeling is niet alleen kopen ook veel kennis op doen en delen als ik eenmaal zover ben natuurlijk.Bij een goede vriend heb ik gezien wat de mogelijk heden zijn van het systeem en daar was ik redelijk van onder de indruk,daarom mijn overschakeling van digitale ontvanger naar satelliet,en volgens hem was ik niet beter af dan met een box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...