GreenPolo Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Ik heb een aantal programma's verwijderd die ik zelden of nooit gebruik. oa activesync, adware, promotor onroute, nokia software updater. (natuurlijk geen essentiele progs) Nu kom ik erachter dat ineens alle mappen uit "mijn documenten" leeg zijn. Via tune-up 2009 undelete kan ik wel een aantal bestanden terug vinden (waarvan ik de naam weet), maar de meeste ben ik kwijt. Ik zie dat ze volgens Undelete wel in het juiste mapje staan, rara Ik heb systeemherstel gedaan, maar helpt niet. AUB help, ben veel foto's kwijt Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 dat is wel verdraaid lastig als oneigenlijke mappen met deinstallatie verdwijnen oneigenlijk, die niets met de software te maken hebben, bedoel ik systeem herstel en andere pogingen kunnen evenwel meer schade aan richten indien iets gewist is wordt enkel een flag (besta<>bestaniet) omgezet dus als je niet over de data schrijft met courant OS zou het herstelbaar moeten zijn liever even lezen over definitief goed bruikbare data-recovery dan meermaals vette schrijf-acties ondernemen schrijf-acties die nog aanwezige maar unflagged bestanden zou kunnen doen overschrijven en dus definitief niet te herstellen maakt chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
GreenPolo Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Geplaatst: 28 april 2009 Ik heb nu Recuva lopen, eens zien of die iets terug haalt. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Puch Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Proberen met GetDataBack iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
WPW Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Ik zou zegge, even de backup disk erin en de backup terug zette.... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
GreenPolo Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Geplaatst: 28 april 2009 Origineel bericht van: WPW Ik zou zegge, even de backup disk erin en de backup terug zette.... HaHa, zal gelijk backup maken. Heb alles wel ongeveer terug (zoals ik het nu kan zien) Wel zijn veel bestanden plotsklaps van naam veranderd. Iig bedankt allemaal Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Tonskidutch Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 je mag van geluk spreken, ondanks de eerder ontstane pech. kun je in de logboeken niet nog ontdekken wat er eigenlijk gebeurde bij deinstallatie? of waren er veel shortcuts naar folders? chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
GreenPolo Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 Het programma "promotor onroute" had veel aparte mapjes aan gemaakt, overal in mijn documenten. Daar moet het mis gegaan zijn. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen