Gast gerryharms Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Hallo, Ik heb net een Canal Digital kaart aangeschaft, nu moet ik op mijn dreambox (ik ben een leek op dit gebied) CCCAM 2.1.0 installeren en CFG configureren wie kan mij wegwijs maken hoe ik dit moet doen. Gerry
Gast pukpukkie Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Hoi, Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een DM7020 en heb enigma image. Graag hulp. Groet, Remon.
Amstel76 Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 De standaard config file werkt prima met een Canal Digitaal kaartje.
Ome Merde Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 cccam kan zelfs in een standaard enigma image draaien maar waarom zou je ? installeer een gangbaar, alternatief image (Pli, Gemini, Nemesis, etc.). als cccam er standaard al niet in zit dan kan je deze heel gemakkelijk via de, meestal aanwezige, add-on server zo via internet installeren. kaart d'r op de kop in, cccam starten en zappen maar zonder config(s) te hoeven aanpassen. merDe deze ruimte is te huur
Gast pukpukkie Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Ik heb niet echt goed gelezen. Ik heb een DM7020 met enigma, maar probeer mijn ziggo kaart aan de praat te krijgen. Heb je daar toevallig ook kennis van? Ik heb cccam geïnstalleerd en heb de originele kaart van ziggo met de chids naar beneden in de smartcard reader geplaatst. Groet, Remon.
Gast gerryharms Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Bedank voor de hulp. Zal het uitproberen kom ik er niet uit dan zal ik jullie weer om raad vragen. Gerry
Sterke-Jerke Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Origineel bericht van: pukpukkie Ik heb niet echt goed gelezen. Ik heb een DM7020 met enigma, maar probeer mijn ziggo kaart aan de praat te krijgen. Heb je daar toevallig ook kennis van? Ik heb cccam geïnstalleerd en heb de originele kaart van ziggo met de chids naar beneden in de smartcard reader geplaatst. Groet, Remon. Ziggo? Doen die niet iets met Kabel TV? En dat kaartje wil je laten draaien in een Sataliet ontvanger... Hou me op de hoogte hoe dat gaat!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen