san Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Goede avond, zo we zijn weer op ons zomer qta dus sat tuner weer uit het stof gehaald schoteltjes weer op de caravan en had weer direct beeld op de astra en hotbird tot zo ver alles goed dus. Maar nu wil ik graag met een van de 2 schoteltjes overstappen op de Astra 2 satelliet 28.2 E en ASTRA 23.5 Omdat ik hoor dat op de één veel engelstalige zenders zitten en op de ander regiozenders o.a brabant en rijnmond als ik het goed heb gelezen. Maar nu het probleem hoe weet ik nu of ik op de Astra 2 satelliet 28.2 E of de en ASTRA 23.5 gericht staat als ik nog geen zenders hier van in de ontvanger heb staan ben mijn satteliet finder ook vergeten. Nu vraag ik mij af op welke zender/frequentie(s) van de oude ASTRA 19.2 ik kan afstellen die nog en mijn tuner heb staan welke dezelfde frequentie gebruiken als de nieuwe 28.2 E en ASTRA 23.5 zodat ik zo makkelijk de 28.2 E en ASTRA 23.5 kan vinden bij het draaien van de schotel. En dan de laatste vraag als ik achter de schotel staat waar ga ik dan heen draaien naar links of rechts alvast bedankt vanuit een regenachtig brabant, PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen