robbedoeske Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Mijn vraag is dus zit er verschil tussen deze flash methoden? Ik meen ergens gelezen te hebben dat flashen middels een nulmodem kabel grondiger is dan via lan. Er zouden nog oude dingen achter kunnen blijven of zo.
Ome Merde Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 dat is/was bij e1 images zo, volgens mij ook nog met uitzondering van de 600 en de 7020 (ikke niet zeker weet). volgens mij is het zo dan bij e2 images (na flash) alles overschreven wordt. dan moet ik me wel heel erg vergissen als het niet zo is. merDe deze ruimte is te huur
robbedoeske Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Geplaatst: 28 april 2009 Nou wat mij is opgevallen,ik moet voordat ik er een andere zenderlijst inzet via de server(milo of pli) dat ik dan eerst de oude moest verwijderen.Of ik heb zelf iets niet goed gedaan:/ Ik vind ook dat ik veel software faileres krijg (groen scherm) nu net ook weer,er stond een opname gepland op rtl4,de decoder stond op film1,op het moment dat de opname moest starten komen er tandwieltjes in beeld en daarna een groen scherm..
DeBeek Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 >>> HIER <<<< Hetzelfde probleem.. Alleen dan voor de DM7025+ ,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen