Ga naar inhoud


[xsat cdtv 410] Algemeen topic over firmware versies


fiston

Aanbevolen berichten


Niks brave jongen, maar ik heb er wel de LLXSXTWCA firmware inzitten, en dat werkt naadloos. Er is nog wel wat anders in te flashen en dat werkt ook goed.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fiston,

Onze Xsat 410, heeft de originele firmware; LLXSXTVMA_01_10 DELTA.

Vanaf het eerste moment werkt de nieuwe kaart probleemloos.

Dit geldt overigens ook voor onze antieke Xsat310.

 

Of dit in de toekomst ook zo gaat blijven weet ik niet, dit zal moeten blijken na de volledige overschakeling naar het Seca3 systeem later in het jaar.

 

@waterpas, rare firmware, LLXSXTWCA??? is toch geen Mediaguard/Seca firmware

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: gamgra
@fiston,
Opgelet!!.Zie dat je van Roeselare bent, de Xsat410 software werkt NIET met de Belgische Canal-Digitaal Seca3 kaarten, alleen met de N-L kaarten.


Belgische Canal Digitaal kaarten?
bedoel je niet TV Vlaanderen?

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hellum,

Ja, goed opgemerkt. inderdaad ik zou beter moeten weten.

Het probleem met dit forum is dat je maar enkele minuten tijd krijgt om je stommiteiten te corrigeren.

 

Denk overigens niet dat het een vlek op mijn zieltje achterlaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gamgra,

is Shark Galeo( is clone) firmware voor Seca, Viacess en Conax

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Gast Terrestrial-echo

Ik ben op zoek naar firmware met conax ondersteuning voor mijn cd.tv410. Dus LLXSXTWCA of zo; als er maar een C in de laatste drie letters zit. Heb deze wel gevonden voor de Galeo maar dat pikt mijn tv410 niet.

 

Kan iemand mij helpen aan een versie die wel werkt met de xsat cd.tv410?

 

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terrestrial-echo

 

Weet niet welke Maestroflash je gebruik, even een andere proberen

wil soms ook wel helpen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terrestrial_echo

Kan ik je een PM toesturen?

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Terrestrial-echo

@ Waterpas:

 

Graag!

 

Heb net versie LLXSSLVCA_01_04 SED KAREL 1_8_103.MFL geprobeerd maar ik krijg dezelfde melding als met de galeo-versie: "flash impossible product id is not correct"

Ik gebruik hiervoor: maestroflash419

 

Zit net te lezen dat er versies van de cd.tv410 zijn die mogelijk niet meer te flashen zijn. Klopt dat?

 

Ik wacht je PM af.

 

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...