Ga naar inhoud


Ziggo diverse zenders weg.


her

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: JeWeetWelWie
Hoi Archie is het nu een beetje over met het wijzigen van kanalen?

Helaas heeft men bij Ziggo/Casema besloten dat er vandaag weer frequentie wijzigingen doorgevoerd moesten worden in Ziggo/Multikabel gebied. Zie het onderstaande bericht op Tweakers voor meer informatie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31900030#31900030

Citaat:

Iedere keer weer een scan van meer dan een uur. Dat wordt wel een beetje vervelend.

Ik mag toch hopen dat je de scan beperkt tot de frequenties in de door mij gemaakte lijst? Het heeft namelijk echt geen zin om een full scan uit te voeren van de volledige frequentie band. Meer dan de genoemde frequenties zijn er namelijk niet in gebruik voor digitale TV Transport Streams. Een scan van 27 frequenties hoeft toch echt geen uur te duren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik scan nog steeds zonder cable.xml

 

gewoon netwerk search aanvinken

 

bv hier in den haag bv freq 372 6875 symbol 64 qam en netwerk search

 

Dit werkt perfekt in enigma1 en heb nog niet kunnen ontdekken dat er een frequentie gemist werd

 

Getest op een dm500c en dbox2 met PB image

Mvg Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: balans
ik scan nog steeds zonder cable.xml

gewoon netwerk search aanvinken

bv hier in den haag bv freq 372 6875 symbol 64 qam en netwerk search

Dit werkt perfekt in enigma1 en heb nog niet kunnen ontdekken dat er een frequentie gemist werd

Getest op een dm500c en dbox2 met PB image

In principe werkt dat alleen in kabelgebieden waarbij het frequentie plan van de actual Network Information Table (NIT) gelijk is aan het frequentie plan zoals in dat gebied van toepassing is. Voorheen was het frequentie plan in de actual NIT voor Network ID 500 gelijk aan die van de NIT voor Network ID 5555 van Ziggo/Casema. De laatste tijd zijn er echter twee frequenties verschillend voor de NITs voor Network ID 500 en Network ID 5555, dus ga je waarschijnlijk niet alles meer vinden of Ziggo/Casema moet binnenkort beide NITs weer gelijk maken.

In Ziggo/Multikabel gebied werkt dat dus sowieso niet omdat daar een volledig ander frequentie plan van toepassing is dan in Ziggo/Casema gebied terwijl daar ook dezelfde actual NIT met Network ID 500 wordt gebruikt als bij Ziggo/Casema.
Link naar reactie
Delen op andere sites

soeza16, ik weet iedereen moet leren maar ik moet toch wel beetje gniffelen. cables.xml ( zie je de S ) is alleen maar de configuratie om een automatische scan uit te kunnen voeren op de juiste transponders, dat heeft 0,0 met CCcam te maken waar jij op doelt is waarschijnlijk de stapjes die je in de CCcam.cfg mogelijk moet aanpassen. Ik raad je dan ook aan eens goed te kijken naar de eerste 4 getallen van je smartcard en ook te zoeken het staat veelvuldig besproken, geloof me

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...