Ga naar inhoud


Ziggo diverse zenders weg.


her

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: balans
bv hier in den haag bv freq 372 6875 symbol 64 qam en netwerk search

Dat, en dan handmatig frequenties 586 en 770 er achteraan scannen (met netwerk search uit uiteraard) is volgens mij momenteel de snelste manier om zonder gedoe met bestanden alle Ziggo/Casema zenders te krijgen.

DM7025 en DM800 op Ziggo/Casema met Milo image

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ja je hebt gelijk. ben wel al een week overal informatie aan het opzoeken en moet zeggen het begint op laatst een beetje te duizelen allemaal. de beginstappen zijn me inmiddels bekend. dank je dat cables.xml alleen bedoeld is voor een scan is dat ook helder. ga me nu eerst maar verdiepen in het instellen van cccam.cfg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga een stel bretels kopen. Van het gezwabber met frequenties door Ziggo zakt mijn broek nu echt af.

 

Morgen (dinsdag 12 mei zal ik weer een nieuw kanalenlijstje neerzetten.)

 

Kan iemand mij helpen met het inrichten van een useraddon.xml en de xml op een server? En hoe ik de kanalenlijst in een goede tar.gz kan zetten en dan richt ik op mijn eigen server wel een plekje in waar de kanalen neergezet kunnen worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren hier ook zenders verdwenen op DM600-C, en DM800-C regio Noord-Holland ziggo/multikabel netwerk id 8888.

Na automatisch zenders zoeken vind die op beide boxen nog maar 95 zenders. Op de 600 staat Gemini, op de 800 MiLo.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Je moet even kijken hoe hij zoekt. Er zijn veel zenders naar een frequentie met +.75 Mhz verhuisd. Het lijkt wel op pesten omdat er op veel kabellijsten alleen de hele frequenties staan.

 

Wanneer je mijn laatste cables.xml ophaalt, dan zie je alle transponders waar kanalen achter zitten. (Het onderste deel van de XML). Je moet dan je cables lijst(en) aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, bedankt.

 

Ben nu bezig met de DM600.

Het zoeken gebeurt met frequency steps van 1000 kHz, dan vindt die de zenders die met 750 kHz zijn verhuist nooit. Ik heb de frequency steps nu op 250kHz gezet en vind al meer. Is nog niet klaar, duurt nu ook 4 keer langer......

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heeft iemand het probleem ook daadwerkelijk kunnen oplossen? Heb namelijk de nieuwe cables.xml geladen en opnieuw een scan uitgevoerd maar zonder resultaat. waarschijnlijk doe ik nog iets verkeerd.

Heeft iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: albertmol
Aha, bedankt.

Ben nu bezig met de DM600.
Het zoeken gebeurt met frequency steps van 1000 kHz, dan vindt die de zenders die met 750 kHz zijn verhuist nooit. Ik heb de frequency steps nu op 250kHz gezet en vind al meer. Is nog niet klaar, duurt nu ook 4 keer langer......


Das intressant. Hoe kan ik die stap verkleinen. Ben ook bezig met een 600
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je automatisch gaat zoeken kom je in een scherm waar je "netwerk zoeken" kan aan/uitvinken. Daarboven staat "simple/default", klik daarop en kies "Frequency Steps". Die staat op 1000 kHz, maak daar 250 kHz van en alle zenders worden gevonden.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ZXR
Hmm deze optie kom ik niet tegen welke image gebruik jij?


Op de DM600 staat de laatste Gemini.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb onlangs een DM800 geactiveerd op ziggo en een standaad scan uitgevoerd op alle kanalen. Ik heb alle zenders compleet op deze box. Hiervoor had ik een nokia dbox2 met Sportster welke ik nu als tweede box gebruik op de slaap kamer. Ik ben op deze box alle zenders kwijt van de volgende transponder :

 

Transponder ID : 22

Netwerk ID : 500

frequency : 770000

Other parameters : :6875000:0:3:0:0

 

Commedy Central Family

Film1 Action

Ziggo TV

Zee Cinema

Nostalgienet

 

Nu krijg ik deze zenders niet actief op mijn Dbox2. Ook niet na het aanpassen van de Cables.xml met freq 770000.

Kan iemand mij uitleggen waardoor dit komt ??

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...