sat_viewer Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Zoals hierboven vermeld heb ik op mijn LCD TV Philips 13PF7835/12, wanneer ik de lichtsterkte op maximum zet, zo goed als geen beeld. Je ziet met heel véél moeite in een donkere ruimte wel iets bewegen op het scherm, geluid is ok, rest van de commando's ook (aan/uit, stand-by, ch+ en -, vol+ en -). Fuse op de invertor lijkt nog goed te zijn. sat_viewer
Steve Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 lijkt nog goed te zijn ??heb je hem wel doorgemeten ?
sat_viewer Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 Bij F1 op de invertor staat een "meetpunt" vcc in, daar meet ik 3,3 Volt, terwijl bij F1 1,5A / 63V staat. Met de multimeter op 200 Ohm meet ik voor F1 0,5 - alle andere (hogere) standen 0,01. Op de 4 stekkers naar de lcd toe meet ik ook maar max 3,5 V. Toestel wordt extern gevoed met 12V 5A. Heeft er iemand soms een schema, zodat ik op meerdere punten kan controleren ivm spanningen. sat_viewer
Steve Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 dit toestel heeft volgens mij een LC03 Chassis (staat op de server)
sat_viewer Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Geplaatst: 1 mei 2009 had al voor de topic geprobeerd op de ftp van jou, maar geraak er niet op ? Zal nog eens googelen ... sat_viewer
sat_viewer Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Geplaatst: 1 mei 2009 Hoi Steve, op de ftp geraak ik soms wel soms niet, enfin nogmaals gegoogeld en na héééééél véééél zoeken heb ik dan toch een service manual gevonden. Het is niet type LC03 maar de LC13e, je was idd very close ! Aan de onderzijde inverterpanel, waar de vcc binnenkomt op pin 8, staat nog een fuse van 4A die stuk was. Bedankt voor de reply allesinds sat_viewer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen