Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond harde schijf ingebouwd in mijn Dreambox 800 HD alles werkt naar behoren , alleen vraag ik me af hoe de Dreambox te programmeren voor opname van een paar dagen vooruit

Misschien dat iemand hier op het forum een handleiding heeft hoe alles werkt als je een harde schijf hebt ingebouwd en wilt opnemen.

Stel ik wil bv op vrijdagavond altijd de hoofdprijs opnemen hoe stel ik dat nu alvast in. ??

Image die op de dreambox staat is Nabilo 0.9

Moet zeggen de inbouw van de harde schijf is een priegelwerk de ruimte in de dreambox 800 is zeer beperkt en de sata aansluitingen die bij de dreambox 800 zitten zijn veels te lang zodat je de kabels ergens moet weg moffelen ,ook zaten er geen bevestigings schroeven bij de harddisk of dreambox om de harde schijf vast te zetten op de plaat.

Dreambox 800 HD

Samsung HD 320Gig intern

Wavefrontier T55-5LNB

Thor-Astra19,5-Astra23,5-Hotbird-28,5

CCcam 2.1.1

Sony Lcd 40W4000

Nabilo 0.10 BHole

SonyDD/DTSReciever DB930

Xbox360 Ps3

Geplaatst:

Stem af op de zender, waar de hoofdprijs opkomt, dan druk je op info knop dan op de gele (zender epg) dan zoek je het desbetreffende programma op, druk de groene knop, zo kom je in de timer, nogmaals de groene knop, zo kom je weer terug in "zender epg" en nu zie je dat er een klokje voor staat.

als je nu in het menu naar de optie "timer" gaat dan zie je het programma staan dat je wil opnemen, en daar staat dan achter "ingepland"

succes ermee wink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

he super bedankt voor de tip , deze optie kan ik gebruiken dagen voor die tijd?

Dreambox 800 HD

Samsung HD 320Gig intern

Wavefrontier T55-5LNB

Thor-Astra19,5-Astra23,5-Hotbird-28,5

CCcam 2.1.1

Sony Lcd 40W4000

Nabilo 0.10 BHole

SonyDD/DTSReciever DB930

Xbox360 Ps3

Geplaatst:

Ja dat kan je dagen vooruit doen, mits de data in de EPG staat.

Je kan ook meteen op "menu" drukken en dan naar de optie "timer" gaan. Daar kan je vervolgens naar hartelust timers aanmaken tot jaren vooruit als je wilt.

Overigens kan je het ook via de web interface doen als je de dreambox aan je netwerk hebt aangesloten.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen