Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

wie kan mij helpen aan een merk + typenummer van de meest eenvoudige harddisk/dvd recorder waarmee het mogelijk is om automatische de oudste opnames te wissen wanneer de harddisk vol loopt?

Ik hoor het graag

Geplaatst:

zo ver ik weet geen een.Je zult alles zelf moeten wissen het is normaal niet de bedoeling dat bestanden automatisch worden gewist vol is vol wissen moet je zelf doen dit is normaal.dus bestanden op een dvd branden die je wild behouden.

Geplaatst:

Sony maakt alleen bagger. Je bedoelt zeker dat een Sony spontaan bestanden kwijt raakt? :D

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

hmm, kwijt raken moet ik natuurlijk niet hebben. Zat zelf bijvoorbeeld ook naar een Panasonic te kijken maar kan er niet achter komen of hij dit doet....

Geplaatst:

o ja kun je mij meschien uit leggen waar om je wild dat hij alle oudere bestanden automatisch wist? ik kan me eerlijk gezegt niet voorstellen wat je hier aan hebt behave frustatie dan als je wat kwijt bent.Dit is toch niet normaal of wel zoms? OF bedoel je welke HDD/DVD rec doet dit niet.

Geplaatst:

nou, dat kan ik je uitleggen. bedoelinging is dat hiermee uitzendingen van een lokale omroep mee opgenomen gaan worden waar 9 van de 10 keer niets mee gedaan gaat worden. Het is overigens wel verplicht om de opname een aantal weken te bewaren.

Daarnaast zou de recorder in de kast komen te staan waar je normaal gesproken nooit bij komt behalve als je een opname wil bewaren zou hij op DVD gezet moeten worden.

In de beveilingswereld doen ze het overigens niet anders. daar is het FIFO wat er voor zorgt dat de meest oude opnames gewist worden wanneer de schijf vol zit. Alleen kunnen we eend ergelijke recorder niet gebruiken omdat deze kwaliteit van niet zo hoog is (van de viadeo opname) en vaak geen geluid opnemen.

Geplaatst:

@unique

Neem een Dreambox.

Je kan een eigen python script maken die je elke nacht automatisch laat opstarten.

Ik heb een script gemaakt die opname's wist aan de hand van hun naam.

BV:

8 uur journaal $14 ( zal na 14 dagen worden gewist )

Ned 2 Nova $21 ( zal na 21 dagen worden gewist )

Het getal achter "$" bepaald na hoeveel dagen een opname automatisch zal worden gewist.

Gr

Marcel

del-recordings.zip

Pli op DM800, VU+ DUO  en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90

Geplaatst:

Dreambox zou mooi zijn als ik daarmee ook van een externe CVBS bron kan opnemen. In dit geval heb ik uitsluitend analoge bronnen ter beschikking.

Geplaatst:

de oude philips HDRW720 en DVDR725H hebben deze feature

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen