Ga naar inhoud

[Kabel] Telenet gaat nieuwe zenders aanbieden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: digitaal kijker
ze moeten in feite geen zenders weg doen hé,
ze kunnen die zender met dat testbeeld gebruiken voor de nieuwe zender,en die reclame pulpzender voor telenet waar in sommige plaatsen deze op 2 freq zitten.
denk als ze deze willen behouden dat ze TRT gaan verwijderen,want die mensen die deze zender bekijken hebben toch een schotel hangen normaal.
en dan kunnen ze die zender digitaal doorgeven of een andere versie ervan,
zou anders niet weten welke ze bedoelen die nog een andere versie heeft voor belgie.

Er is ook nog zoiets als een Mozaïek waar geen mens iets aan heeft. Dat zijn samen 4 frequenties die ze voor digitaal kunnen gaan gebruiken.

Helaas draait het daar niet om bij Telenet. Hun doel is zo snel mogelijk al de klanten dwingen om overtegaan naar digitaal. Na al die jaren is er nog 60% van hun klanten die nog analoog kijken. dat wil niet zeggen dat 40% al digitaal Telenet kijkt. Er zijn er ook naar Belgacom en TV Vlaanderen gegaan. Daar vringt het schoentje.

Zu zullen eerst die doelgroepen willen overhalen die ook naar de internationale zenders kijken. Waarom niet in 1 klap digitaal. Simpel, dat kunnen ze niet aan, kost te veel en dan vallen ze door de mand met hun prijs, 8 € digitaal + 13,33 € analoog is nog altijd 21,33 €. Als dat analoog wegvalt zullen ze in hun reklame 21,33 € moeten vragen en dat voor het basis pakket.

succes Telenet, want vroeg af laat zal je moeten!

wie heeft er nog mozaiek analoog,
in de meeste huiskamers zit daar het reclamepulp filmpje op van telenet en elke dag tussen 18 en 19 uur exqi sport.
en in sommige gevallen zit dat er 2 keer op of meer.

en met de tijd zullen de ex indi boxen ook verdwijnen en die oude samsung en nokia boxen om enkel nog de telenetbox te verhuren.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Kan ook in Wallonië zijn dat Ik ze gezien heb. ik kan me vergissen.

Voorig jaar in iedergeval nog in oost en west vlaanderen.

Op sommige netten heb je zelf twee van die Telenet info kanalen.

Dat een TV verkoper een TV gaat calibreren met het test beeld geloof Ik niet. Ik heb er teminsten nog nooit één gecalibreerd.

Als een technieker van telenet het testbeeld gaat gebruiken om signaal verlies op te sporen zet hem dan aan de deur. Die hoord deftig meet apparatuur bij zich te hebben. Waarop hij dB waarde kan aflezen, dat zie je niet op een testbeeld.

mvg

Geplaatst:

in indi gebied analoog geen mozaiek kanaal,spijtig want op txt zat de gemeentelijke informatie+kanalen lijsten enz

nu is er een info kanaal met prime info vooral

digitaal is er een interactief mozaiek kanaal geen info

Gast Paullo
Geplaatst:

Dit werd door iemand gepost op het forum www.digitaletv.wordpress.com

" De BBC-kanalen BBC One en BBC Two zullen zeker analoog blijven bij Telenet. Dit komt omdat deze zenders zeer populair zijn in Vlaanderen en in het Verenigd Koninkrijk. Dat vertelde de gedelegeerd bestuurder van Telenet, Duco Sickinghe, in een interview tijdens het Radio 1-programma Vandaag. Sickinghe meldde verder dat het kijkgedrag veranderd is en er vraag is naar andere Vlaamse kanalen. Om deze reden komen er na de zomer 2 nieuwe Vlaamse kanalen op de analoge kabel, die Telenet momenteel zoekt.

Potentiële zenders die analoog vervangen zullen worden door hun populairdere commerciële concurrenten zijn Rai Uno, ARD, ZDF en WDR. Die commerciële zenders zouden mogelijk de Italiaanse tv-zenders Canale5 en Italia1 zijn. Mogelijke toekomstige Duitse tv-zenders zijn RTL Television en ProSieben.

Niet alleen zal het analoge aanbod veranderen bij Telenet, maar ook het digitale aanbod. Sickinghe zei dat er in het digitaal aanbod meer buitenlandse zenders zullen komen vanwege de toenemende vraag hiernaar."

Geplaatst:

zullen wel de zenders zijn die in ex indi gebied nu al analoog en digitaal te zien zijn.

+ miss nog wat andere die bij belgacomtv worden doorgegeven maar niet bij telenet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

ik hoop dat ze die rommel van vreemde eigenlijk juist gaan vervangen ,

teven ACHT TV is met beeld nu te zien .

moet zeggen dat de kwaliteit hier althans perfect is

Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2

De beeldkwaliteit is goed te noemen.Perfect is nog iets anders. whistle
Geplaatst:

en wààr zien jullie acht tv staan bij telenet ?

op hun zenderaanbod vind ik niets terug, noch in mijn thuisgemeente, noch als ik de postcode 2000 inbreng.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

op hun website staat er NIX over TV VLAANDEREN???

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
en wààr zien jullie acht tv staan bij telenet ?
op hun zenderaanbod vind ik niets terug, noch in mijn thuisgemeente, noch als ik de postcode 2000 inbreng.

Kanaalnummer 38. smile
Geplaatst:

als die bezet is de eerstvolgende vrije nummer .

Nu naar de 2 volgende commerciele zenders tegen de zomer!

Straks is het commercieel zenderaantal groter dan in Nederland :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2

omdat ze op de mux van VTM zitten waar amper zenders opzitten.

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen