Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] Opnames afspelen loopt vast na 2 minuten


Deephouse

Aanbevolen berichten

Ik heb een Inverto 7000 met een AstonCam module, en heb sinds een week last van alle opnames die na een paar minuten afspelen vastlopen. De opnames zijn wel gedecodeerd.

 

Gegevens van de AstonCam:

 

Bedieningsversie: 1.0100B

Hardware versie: ??.????

Cicas versie:1.0002

Boot versie: ??.????

 

Die vraagtekens zijn natuurlijk geen goed teken maar de Inverto met deze cam heeft het toch zo'n 3 jaar 'redelijk' gedaan, tot een week geleden. Heeft er iemand een tip hoe dit op te lossen valt? Een CD ci module kopen misschien of een ander type?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, het bekende euvel van de Aston!

 

zie onderstaande onderwerp; staat alles al in besproken ...

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1457725/Decoderen_gaat_niet_meer#Post1457725

 

suc6, Henk

 

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat een mogelijkheid om die Ason CAM weer tot leven te laten brengen.

Gezien de prijs, is dat wel de moeite waard.

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jos, enig idee waar ik dat in Amsterdam zou kunnen laten doen? En zijn er dan geen hardwarematige verschillen met de nieuwste Aston module die van mij van belang zouden kunnen zijn?

 

Ik las elders dat het via een Topfield-ontvanger zou kunnen, maar Ik ken zelf helaas niemand in mijn omgeving met zo'n unit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Via een Topfield of via een verkoper.

Jawel, er is wel een hardwarematig verschil met de nieuwe versie: er zit een andere chip in (met dezelfde eigenschappen). Vandaar dat de nieuwe versie ook een andere firmware heeft (en als die "terugvalt in de virgin state", valt die terug naar een recente firmware (en niet naar een heel oude zoals de oude Aston.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deeephouse : zit er nog garantie op de module, dan via je leverancier vragen om een update.

Er zijn leveranciers die over een topfield 5500 pvr beschikken en dit met een simpele .rec file op kunnen lossen.

Je kunt ook een oproep plaatsen op http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...sto#Post1532219 ,

of op het topfieldforum.

 

De .rec file is online beschikbaar bij de Aston importeur in Eindhoven.

 

Ik zou zelf eens uit willen zoeken of de .rec file niet om te zetten is naar een .ts file, waardoor hetzelfde kunstje ook bij de Inverto gedaan kan worden.

Met videoredo heb ik het geprobeerd, dit kan zowel .rec als .ts aan, maar geeft te kennen dat deze "unable to open" is.

Conversieprogramma's liggen niet voor het oprapen, maar als het zou lukken, zouden velen geholpen kunnen worden.

Mijn Frans is dermate slecht, dat een verzoek aan Aston hierom op niets zou uitlopen.

Probeer ook eens contact te leggen met de Inverto importeur, eveneens in Eindhoven.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...