looney2 Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Toen ik van morgen thuis kwam (6.00 uur)was het wel erg "remoerig" buiten, zal toch eens gaan klagen bij die herrie schoppers :D . Wil dit met jullie delen, remoer Hoe klinkt het bij jullie,s`morgens om 6.00 uur? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
D.Quijote Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Nou ongeveer hetzelfde, vooral die merels maken een hels kabaal, vooral als ze net wakker worden dan beginnen ze eerst hun keel te schrapen, het klinkt als of ze aan het mopperen zijn. Dan hebben we ook nog van die sierduiven die in de bomen zitten en naar elkaar beginnen te koeren. En er zijn ook nog wat andere vliegende herrie schoppers. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
pukje Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Om 05:00 moet ik de ramen en rolluiken dicht maken door de herrie van de vogels. om 07:00 vind ik het weer heel gezellig het gekwaak van de vogels
mereltje Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Nou ongeveer hetzelfde, vooral die merels maken een hels kabaal, vooral als ze net wakker worden dan beginnen ze eerst hun keel te schrapen, het klinkt als of ze aan het mopperen zijn. Dan hebben we ook nog van die sierduiven die in de bomen zitten en naar elkaar beginnen te koeren. En er zijn ook nog wat andere vliegende herrie schoppers. Salu2, D.Quijote En wij horen hier s,morgens om zes uur het Wilhelmus bij omroep Maxhttp://www.omroepmax.nl/up/ZyxjpuaIeG_ww.pdf Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
metoo Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 wij hebben dubbelglas en dikke gordijnen, hoor alleen het ruften van mijn vrouw ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Satdorus Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Wat erg dat je dat allemaal moet meemaken Looney. Dat gun ik niemand......
Alventali Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Is hier ongeveer het zelfde Wij hebben altijd het slaapkamer raam open. En 10 meter naast ons huis begint een stukje groen waar zich van alles nestelt. Ik heb vorig jaar wel twee merels weggepest met een water pistooltje. Die presteerde het om met zijn tweetjes op 2 meter van ons raam 's morgens om 4:30 om het hardst staan te kwetteren. Ik vind het heel mooi om te horen dat vogeltjes gezang maar graag wel op iets meer afstand. Na 2 dagen hadden ze door dat het spontaan begon te regenen als ze begonnen fluiten. En zijn toen weer netjes verhuisd naar bomen in het stukje groen een paar meter verderop. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
mereltje Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Ik vind dat s,morgens wel lekker effe douchen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Con Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Ik hoor alleen onze hanen en ganzen, heerlijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
druid Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Origineel bericht van: Alventali Ik heb vorig jaar wel twee merels weggepest met een water pistooltje. Die presteerde het om met zijn tweetjes op 2 meter van ons raam 's morgens om 4:30 om het hardst staan te kwetteren. Na 2 dagen hadden ze door dat het spontaan begon te regenen als ze begonnen fluiten. En zijn toen weer netjes verhuisd naar bomen in het stukje groen een paar meter verderop. dus als ik het goed begrijp heb je 2 dagen lang om 04:30 in je onderbroek met een super soaker die merels weggestraald? respect! xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Alventali Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Onderboek ???? Maar ja je moest wel want anders sliep je niet meer. Die 2 gingen vrolijk een uurtje door. En ik was dat na 2 dagen wel zat. Dus ja de 2 dagen daarop had ik het waterpistooltje klaar liggen in de douche. En vanuit het slaapkamer raam kon ik ze net te pakken krijgen. Geen supersoaker trouwens hoor Ik wou ze nou ook niet meteen vol van de dakrand knallen. Maar met een bescheiden straaltje ze weg jagen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Fiene56 Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Ik vind het heerlijk die vogelgeluiden. Het hoord er bij. We hebben er na een koude winter lang op moeten wachten. Het enige wat mij stoort is de duivenpoep. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
paardengek Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Origineel bericht van: Fiene56 Ik vind het heerlijk die vogelgeluiden. Het hoord er bij. Dat is het allermooiste zo vroeg op een dag. Vooral op het moment dat de zon bija op gaat, zo rond de klok of zes. Daar wordt je toch gewoon vrolijk van. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Neptunus Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Ik vind die overdreven en gespeelde vrolijkheid die die pleurisbeesten zo vroeg laten horen misplaatst! Maar ja, ik ben dan ook een avondmens! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Om even letterlijk op de vraag van dit topic te antwoorden: Zo klinkt het bij mij 's-morgens vroeg: JAN! STA NOU EENS OP, LUIE DONDER! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen