Ga naar inhoud


Idioot rijdt in op koninklijke stoet , 14 gewonden


Gast hummiesat

Aanbevolen berichten

Dat die malloot (ik heb begrepen dat hij gesneuveld is) zover

kon komen is op zich al bizar, er was blijkbaar wel een goede

loepzuivere scherpschutter . . . dat dan wel weer natuurlijk.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Uit niet bevestigde berichten "spoorde" de man niet omdat

hij al geraakt was, reden dat hij niet meer recht op zijn

"doel" kon afgaan. (nieuwe invalshoek wellicht?)

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dader heeft een behoorlijk aantal mensen vol aangereden. Die mensen hebben de volledige voorkant van de auto vernield, het dak helemaal ingedeukt, en er zullen ook wel een paar dwars door de voorruit heen vol op de dader gebotst zijn. Dat de dader het in eerste instantie overleefd is is op zich al een wonder. Maar het is niet verbazingwekkend dat hij de auto niet meer kon besturen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dat het dak er aan is gegaan doordat deze auto uiteindelijk onder de dranghekken is heengereden, als deze hekken aan elkaar vast zitten dan is daar een grote kracht voor nodig om er doorheen te gaan, en als ze dan aan elkaar blijven zitten dat is het uiteindelijk erover of eronderdoor

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee dat het dak er aan is gegaan door de dranghekken heb ik ook. Het zal mij dan ook niet verbazen dat ie op dat moment al een flinke tik voor zijn hoofd heeft gekregen , de controle kwijt is geraakt ( voor zover hij daar nog over beschikte) en zonder zich daar nog verder bewust van te zijn geweest door is gereden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: looney2

Alleen NOOIT maar dan ook NOOIT!! doe je zoiets achterlijks.
Als je een vent bent pak je de directe schuldige van al je ellende,en geen onschuldige mensen.


Hm, en aan wie is dan het oordeel over wie schuldig is, en dus 'gepakt' mag worden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Het idee dat het dak er aan is gegaan door de dranghekken heb ik ook.


Ik heb wel vaker foto's gezien van een auto die iemand vol geraakt had. Ook bij zo'n auto was het dak ingedrukt. Ga maar na wat er gebeurt. De auto raakt iemand bij de benen, dus onder het zwaartepunt van zijn lichaam. Die persoon gaat vervolgens over de motorkap heen en klapt vol op de voorruit. De voorruit geeft mee naar achteren, en de bovenkant van de voorruit neemt ook de dakrand mee. En die wordt door de voorruit en het slachtoffer omlaag en naar achteren gedrukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
Origineel bericht van: looney2

Alleen NOOIT maar dan ook NOOIT!! doe je zoiets achterlijks.
Als je een vent bent pak je de directe schuldige van al je ellende,en geen onschuldige mensen.

Hm, en aan wie is dan het oordeel over wie schuldig is, en dus 'gepakt' mag worden...


In dit geval niet aan een rechter,daar had de dader denk ik ook helemaal geen vertrouwen in, nog in de heilige Messias
Als jan en piet wat met elkaar hebben ga je niet maria,klaas,johan,enz. er bij betrekken, om je geschil te beslechten.
Alles aan de wijze mannen over laten, gebeurt niet overal en in alle lagen v/d bevolkings groepen.
Dus zeg ik als je het al zonodig vind, doe het onderling,en geen onschuldige mensen erbij betrekken.
oog om oog tand om tand.
of het goed is, is een tweede.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Blijft speculaastief...

Wie zegt dat ie ze allemaal recht op de auto gehad heeft en niet geschampt?

Er waren ook kinderen bij dus gemiddeld 70kg is ook twijfelachtig...

 

Maar wat duidelijk is is dat ie door 2 afzettingen is geraast en een menigte dus alle reden om aan te nemen dat dit de oorzaak van het platte dak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel kilo het nou precies is daar gaat het niet over.

Het is alleen om aan te geven dat het niet een te verwaarlozen factor is t.o.v. een dranghekje.

Zo'n Suzuki weegt zelf geen 1000kg.

Als zo'n Suzuki een andere auto van 1000kg ramt/schampt vindt niemand het raar dat de stuurinrichting niet goed meer werkt.

Maar 1000kg mens vindt men blijkbaar niet genoeg om een Suzuki uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Misschien een gedurfde uitspraak: ze hadden het kunnen zien aankomen!

 

Mijn zienswijze: Om een auto met zoveel gang door het publiek te jagen en dan nog genoeg snelheid overhouden om bij de naald tot stilstand te komen, ook rekening houdend met de relatieve lichte auto, dan heeft deze auto een behoorlijke aanloop moeten maken.

 

Waar waren de politiehelicopters vóór de aanslag? Duidelijk waren ze na die tijd wel zichtbaar en hoorbaar aanwezig, maar toen was het al te laat. De 'heren' hebben hun werk niet goed gedaan. Ze kunnen met helicopters ook files en verkeersbeelden analyseren, maar hebben nu hun tijd zitten verkloten. Mijn zienswijze wordt bevestigd door de oproep van de politie aan het publiek om foto's en filmpjes van vóór de aanslag in te sturen. Voor de slechte lezer: ze hebben dus geen (beeld-)materiaal.

 

Wat als ze het wel op tijd hadden gezien? Voor het publiek was het dan al te laat, maar voor de Koninklijke Familie hadden ze deze traumatische ervaring kunnen voorkomen. Ze hadden de bus gelijk in hoge snelheid weg moeten sturen.

 

Ik vind de beveiliging sterk onder de maat:

1. allereerst de zotheid een optocht op dezelfde weg te houden

2. bij menig wegwerkzaamheden is een betere afbakening opgesteld dan voor deze dag. Ze hadden verrijdbare wegblokkades moeten opstellen!

 

Het is een trieste dag geworden: de oorzaak (de dader) had misschien niemand verwacht, maar de gevolgen hadden zich kunnen beperken als de beveiliging z'n plicht niet had verzaakt.

 

En verder: hopend op een goede analyse, ontslagen aan de verantwoordelijken (óók politiek), de feestdagentoeslag van alle politiediensten over het hele land ter beschikking stellen aan de getroffen families etc.

 

Normaal zou ik zeggen: ik heb er geen woorden voor, maar in dit geval schieten me woorden tekort, waarvan ik weet dat die woorden me zeker een ban oplevert en niemand mijn zienswijze heeft gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...