tritium Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 wie weet wat een goed progamma is om lay-out's te tekenen, ik gebruik nu s-print, maar dat is te vergelijken met paint van MS. Ik ben dus opzoek naar een wat geavanceerder programma, maar niet te moeilijk, verder is de prijs niet echt belangrijk omdat mijn baas betaald, eagle heb ik geprobeerd maar vind ik niks... iemand suggesties?
Jan Ambers Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Protel, easytrax is een gemakkelijk PCB programma en ook PCB van Protel leer je "tss de soep en de patatten" Alles hangt ervan af hoeveel geld je wil uitgeven, en hoeveel tijd je d'r wil insteken om het te leren...
Moderator Matchless Geplaatst: 1 mei 2009 Moderator Geplaatst: 1 mei 2009 Protel vind ik zelf erg moeilijk .Daarom gebruikte ik vaak multisim of Eagle. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
JBnl Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 sprintlayout van abacom zeer simpel en makkelijk. groeten,JBnl
Skysurfer Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Ik gebruik Splan van het Duitse Abacom, zeer eenvoudig.
JBnl Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Idd Sprintlayout is om printen mee te maken en Splan is om schema's t tekenen. Allebei van Abacom. Zeer eenvoudig en ideaal in gebruik en ook nog niet eens duur. groeten,JBnl
tritium Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 abacom gebruik ik al zoals in de eerste post van mij te lezen is, en opzoek ben naar een wat geavanceerder programma, echter ben ik wel geholpen want ik wist niet dat abacom ook een schema-programma heeft, als deze gekoppelt kan worden aan sprint en een outoroute kan uitvoeren schaf ik deze aan want met abacom ben ik toch wel gewend en ik kan er alles mee wat ik nodig heb, de rest is toch te moeilijk. in iedergeval bedankt allemaal.
JBnl Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 volgens mij is dat helaas niet mogelijk, de schema getekend met S-plan kunnen helaas niet gekoppeld worden met Sprint-layout. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen