Gast Geplaatst: 9 mei 2001 Geplaatst: 9 mei 2001 Heren, Ik vraag me af of ik wel op deze board thuis hoor. Ik heb een tijdje terug een schotel en decoder gekocht en zo'n kaartje van Canal Digitaal waarmee ik naar Nederland 1 en zo kan kijken. Toen ik vroeg naar Canal+ begon de jongen in de winkel een beetje te lachen en heeft toen deze site voor me op een papiertje geschreven. Ik begrijp er niet zoveel van en ik vraag me af wat ik er allemaal mee moet. Ik ben (voor een meisje dan) wel een beetje technisch maar ik begrijp er eigenlijk niet zoveel van. Wat moet ik doen en wie helpt me verder ? Gwendolyn.
Gast Geplaatst: 10 mei 2001 Geplaatst: 10 mei 2001 als je een middag gaat lezen op dit board, dan krijg je wel een idee wat er mogelijk is, maar voor wat die jongen bedoelt ben je op het verkeerde adres. Dit is een hobby board, zoals al gezegt is. Dan kan je beter naar duckstad gaan en de sponser bezoeken, daar is meer te vinden over wat je zoekt.<BR>suc6
Gast Geplaatst: 10 mei 2001 Geplaatst: 10 mei 2001 Op dit board praten we met elkaar over onze Satelliet-hobby en alles wat daarmee te maken heeft. Omdat er nogal wat techniek achter zit, vliegen er nogal wat technische termen over het board.<BR>Ook helpen we elkaar bij het oplossen van problemen. Dus als je een probleempje hebt bij het installeren, uitrichten, inlezen, enz.., schroom niet om hier je vraag stellen. <P>Dat moet je dus met dit board...
Aanbevolen berichten