Gast Ronny Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 Hallo, Deze week kocht ik (eindelijk) mijn dM800. met volle moed thuis gekomen heb ik onmiddellijk het ding open gedaan en een harde schijf in geplaatst. Via oorspronkelijke image de HD geformatteerd en we waren vertrokken... of zo ... ik dacht het ding op mijn netwerkje aan te loggen dmv een power line, je weet wel zo'n ding om je router over het stroomnet met een pc te verbinden... niks dus ! hij krijgt om een of andere reden geen verbinding met de router (geen ip adres toegekend). Lap ! het ding dan maar rechtstreeks aan de router gehangen met een kabel om een image in te schrijven... en Gemini stond er al op, via dezelfde weg heb ik CCcam gedownload. probleem 1 : mijn TVvlaanderen kaart wordt niet herkend ... doe ik iets verkeerd ? ik heb wel teletext, epg maar geen beeld of klank. probleem 2 : heeft iemand ervaring met netwerk verbindingen van DM800 via powerlines ?
dagg Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 1: de cds kaart moet ondersteboven... en cccam 2.1.0 is de laatste versie, vooral goed voor de nieuwe seca 3 kaartjes .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Ronny Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Great ! het werkt. Van harte bedankt ... (heb wel een beetje schaamrood op de wangen !) als ik hem nu nog op het internet geconnecteerd krijg ben ik vertrokken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen