Gast Geplaatst: 15 april 2002 Geplaatst: 15 april 2002 Hoi ik heb een nokia dbox met seca module. Is het mogelijk om later seca2 te ontvagen of moet ik een nieuwe module als ze er zijn inbouwen of in het erste geval een nieuwe ontvagner kopen? Thanx jeroen
Gast Geplaatst: 15 april 2002 Geplaatst: 15 april 2002 Moet geen enkel probleem zijn, daar de Nokia een DVB ontvanger is en seca gewoon volgens dvb normen uitgezonden wordt, 't is alleen een kwestie van de cam met de juiste controlwords voeren. Hiervoor benodigd is een emulator die seca2 in irdeto doet, of een kaartje die dit emuleert. Voor de juiste controlwords zijn wel geldige keys nodig........
Gast Geplaatst: 15 april 2002 Geplaatst: 15 april 2002 Technisch gezien heeft diavola natuurlijk gelijk maar ik denk dat het nog heel ver weg ligt dat seca2 geemuleerd kan worden via een Irdeto CAM. Irdeto CAM zal dan zeker moeten worden voorzien van een nieuwe Amon versie die er natuurlijk nog niet is. Denk dat we eerst eens alle krachten moeten gaan zetten op het ontrafelen van de geheimen van seca 2 en dan pas eens verder te gaan praten over de alles in 1 oplossingen in sommige ontvangers. Dus Jeroen volgens mij nog allemaal veel te premituur om te zeggen en daardoor veel te voorbarig. <small>[ 15-04-2002, 21:10: Bericht gewijzigd door: Satcobra ]</small>
Gast Geplaatst: 15 april 2002 Geplaatst: 15 april 2002 Lang leve de plcc32-sockets en flashbale eeproms zal ik dan maar zeggen. Scheelt menig hobbiëst weer een hoop kosten (als het uberhaupt mogelijk blijkt te zijn, seca2 op dbox). ik blijf een optimist. hulde, merde
Aanbevolen berichten