Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat ik al enkele keren een andere image heb geplaatst, verschillende emu's heb geprobeerd, verschillende keren een heractivatie heb laten doen, heb ik nog steeds geen beeld op mijn dreambox wat betreft het canal digitaal pakket.

Ik heb op dit moment Pli Jade2 draaien en emu Newcamd-6.10b.

Deze emu had ik ook draaien toen seca2 nog werkte.

Wel heb ik enkele weken plezier gehad van het nieuwe kaartje, maar na de 3 weken freeview was het afgelopen.

Wie kan mij helpen, ik kom er niet meer uit.

Harrie

Geplaatst:

Gewoon even CCcam installeren met de standaard config en je update komt gewoon binnen. Mits je kaart bekend is bij CDS.

Ik vermoed dat dit al enige keren eerder is vermeld. whistle

Of misschien toch even bellen naar de klantenservice.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

CCcam 2.1.0 erop zetten en dan de canal jongens bellen dat je geeb beeld meer hebt op de nieuwe kaart en dat je de oude weggeedaan hebt dan zetten ze je nieuwe kaart op naam en je hebt weer beeld.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Met Pli Jade2 en de laatste CCcam (2.1.0) zou het prima moeten werken. (inclusief updates).

Pli erop zetten, CCcam installeren, via setup menu CCcam selecteren en starten... beeld.

Waarschijnlijk een overbodige vraag maar...zit het chippie naar beneden in de kaartlezer?

Geplaatst:

Ik heb Pli Jade erop staan, ik heb op dit moment CCcam (2.1.0) geactiveerd, ik heb de jongen van canal digitaal gebeld, het chippie zit naar beneden.

Maar het werkt niet.

Ik kreeg te horen bij Canal digitaal dat ik er andere software op moest zetten, dat was een standaard antwoord bij de dreambox.

Heeft iemand een andere optie?

Harrie

Geplaatst:

Even op de website van CD kijken welk kaartnummer op je naam staat, waarschijnlijk nog je oude nummer.

Jouw probleem is bij veel mensen ook een probleem geweest.

(en er zijn dus meerdere draadjes met de oplossing).

Geplaatst:

Zeg gewoon dat je een goedgekeurde decoder heb en geef aan dat de nieuwe kaart niet meer werkt klaar niet meer niet minder want de kaart staat gewoon niet op je naam ik heb het hier ook gehad en had nog geen minuut later wel beeld dat komt omdat de nieuwe kaart nog niet geregistreerd staat.

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:
Origineel bericht van: ome to
Zeg gewoon dat je een goedgekeurde decoder heb en geef aan dat de nieuwe kaart niet meer werkt klaar niet meer niet minder want de kaart staat gewoon niet op je naam ik heb het hier ook gehad en had nog geen minuut later wel beeld dat komt omdat de nieuwe kaart nog niet geregistreerd staat.

Klopt helemaal, B17 had ook geen beeld meer na 3 weken, daarna gebeld en poef weer beeld.

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Gast SpiekerJozef
Geplaatst:

tip:

Een standaard-sms met je serienummer in drafts zetten op je mobieltje. Incl tel.-nummer van CDS.

Werkt super, geen gezeur met zoeken meer.. mobiel pakken & updaten maar. (cccam)

Geplaatst:

In dit specifieke geval werkt een online activatie niet, er moet echt gebeld worden.

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Ik heb alles zoals vermeld geprobeert, uiteindelijk heb ik mijn kaart in een originele strong ontvanger gestoken.

Na 10 minuten was er beeld.

Vervolgens heb ik de kaart thuis weer in mijn dreambox gestoken, emu CCcam 2.1.0 gestart resultaat geen beeld.

Toen heb ik newcamd en cardserver gestart, resultaat wel beeld.

Nu vraag ik mij alleen af als er een update komt, wat gebeurt er dan??

harrie

Gast halloa
Geplaatst:

Cccam 2.1.0 moet geen probleem zijn voor C+ Seca3 kaarten.

Ik draai het ook en krijg elk dag ongeveer 10 EMM (updates) binnen.

Geplaatst:

Hier hetzelfde hoor er is een instelling niet goed bij jou want met de CCcam 2.1.0 werkt het uitestekend op alle dreamboxxen wie ik hier heb (gehad)dus.

De Groeten Van Cobus R
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Dat er op mijn box iets niet goed staat, zal dan ook wel, maar ondanks alle goede raadgevingen ben ik dus nu nog geen stap verder.

Het probleem bestaat nog steeds, ik krijg geen updates binnen.

Ik hoop dat iemand kan zeggen wat er dan bij mij niet goed staat.

Harrie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen