Ome Merde Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 RTM final 32b (alle talen) : http://www.mydigitallife.info/2009/04/28/download-windows-server-2008-and-vista-sp2-rtm-600218005/ denk aan de zooi op die pagina (click here enzo)!! merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Origineel bericht van: Ome Merde denk aan de zooi op die pagina (click here enzo)!! merDe Maar er staat dat ik email heb en tog zie ik geen mail? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast hummiesat Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Als ik al gewaarschuwd wordt voor de zooi op zo'n site dan wacht ik wel ff op de officiele download.
Ome Merde Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 ben nog geen verbeteringen tegen gekomen, maar ben ook niet veel online geweest afgelopen week-end. vandeweek maar eens even het een en ander uittesten : merDe deze ruimte is te huur
lock Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Zie ook geen verbeteringen, ook geen verslechteringen, m,n Vista Home Premium draait net zo stabiel als daarvoor. De extra,s heb ik (nog) niet getest. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen