Ga naar inhoud

[DM800HD] Na 30 % scannen van de Astra 19,2 blijft de teller op 347 services staan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zojuist naast mijn 7020 een 800 HD PVR.

Configuratie 1 schotel met 4 lnb's ( 19,2, 23,5 28,2 en 13)

Op de DM 7020 worden alle sat's weergeven.Dus 100% top. Echter bij de DM 800 op 1 sat na doet alles perfect. Het betreft hier de Astra 19,2. Natuurlijk heb ik eerst de settingslijsten van CP erin geplofd. Maar geen beeld op b.v Ned1. Op de andere sat 's wel overal beeld.

Dus ik maar gaan scannen.

Na manual scan van de 19,2 zie je na circa 30% scannen het aantal services op 347 blijven staan, tijdens scannen loopt het % gewoon door na de 100%, echter het aantal services zijn slechts 347.

Hij begint met Eins Extra etc.Na scannen zapt ik naar Einsextra en....... beeld. Als ik zap naar Ned 1 zwart.

Ik krijg de melding SID not found in PAT.

Het gekke is dat dit probleem bij de diverse door mij geteste image's voor de 800 HD zich alleen voordoet. Bij de 7020 loopt Astra 19,2 met alle zenders als een zonnetje.

Ilya

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Geplaatst:

Bedankt, hoe kan je dit checken .? Wat zo de oplossing .

Nog ter info, tijdens het scannen van astra 19,2 had ik de settingslijsten van CP ernog niet in?? Dus ik snapp het ff niet.

Ik heb er aan externe MYbook hddisk eraan hangen. M.a.w kan je de settings automatisch op hd laten zetten?

Il

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen