Gast sattaz Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Een nieuwe HDTV twintuner satellietontvanger komt in juni 2009 op de markt. Het is de Rebox 9000 HDTV PR. De prijs is nog niet bekend. Citaat: Kenmerken / Technische specificaties: Satelliet High Definition Twin Tuner ontvanger H.264/MPEG4 – HD/SD DVB-S2 Twin Tuner Embedded Linux OS, dus zeer krachtig en flexibel Time Shifting met interne Harde Schijf (SATA) Opnemen op interne HDD of externe HDD of USB stick Wit VFD alphanumeriek display Meerdaagse MediaHighway EPG CDS/TVV FastScan Blind Scan Automatische Scan DiVX ondersteuning 2 x interne kaartlezers 2 x Common Interface sloten 2 x USB 2.0 1 x HDMI uitgang 1 x Ethernet aansluiting Component aansluiting (ypBpR) Universele afstandsbediening (TV/STB/DVD) 1 Watt stand-by stroomverbruik 2 x HD service opnemen 1 x HD service live bekijken en 1 x HD service Picture in Picture tegelijkertijd! Zeer snelle zapper! Nederlandse handleiding, menu, software, garantie en support Afmetingen (bxhxd): 430mm x 60mm x 230mm Bron: Rebox Nederland Datum: April 2009 Auteur: Publicatie op eigen website
roymar Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Opties zijn mooi en de box ziet er mooi uit, nu hopen dat ze waar maken wat ze zeggen Gr.Roymar PS is er al een richtprijs?? Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
LINKEY Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Weet iemand van welke fabrikant de box komt. Gezien de naam 9000 misschien dgstation, maar als je naar behuizing kijkt lijkt het meer op marusys. Specs zoals ze opgeven ziet er heel goed uit. Ik ben benieuwd als volgende punten daadwerkelijk goed gaat werken: 2 x HD service opnemen 1 x HD service live bekijken en 1 x HD service Picture in Picture tegelijkertijd! Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
GeniusX Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Lijkt mij een gewoon een cuberevo in andere behuizing.
MegaTronics Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Blijft de vraag of die ook direct gedecodeerd op kan nemen terwijl je een andere zender bekijkt. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Gast GAEvakYD Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Ben benieuwd of die CAM ondersteuning heeft / gaat krijgen, bij voorkeur voor CCCam. De specs zien er i.i.g. goed uit, ik houd dit soort ontvanger (net als de Azbox Hd Premium) in de gaten. Ik ben van plan om rond de zomer een linux twin PVR aan te schaffen.
Satlook Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Citaat: Ben benieuwd of die CAM ondersteuning heeft / gaat krijgen, bij voorkeur voor CCCam. Ja hoor een cccam ondersteuning van de firma rebox Het zal wel een CI ondersteuning worden DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast sattaz Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Leverdatum is verschoven naar medio juli 2009. Er is nu een PDF folder beschikbaar. Met vriendelijke groeten sattaz
GeniusX Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Zoals gezegt dit is gewoon een weer Cuberevo-kloon met een ander smoeltje, en zal niet goedkoper zijn en niet meer kunnen. Lijkt mij niet nodig hier op te wachten.
Gast m.boretti Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik zie er inderdaad ook niet bijstaan of programma's gedecodeerd worden opgenomen. Weet iemand daar iets van.
Gast sattaz Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: GeniusX Lijkt mij een gewoon een cuberevo in andere behuizing. Origineel bericht van: GeniusX Zoals gezegt dit is gewoon een weer Cuberevo-kloon met een ander smoeltje. @GeniusX, Wat bedoel je eigenlijk precies? LIJKT het of IS het een CubeRevo(-kloon)? Ik zie trouwens wel enkele verschillen tussen de Rebox 9000 en de CubeRevo. Rebox 9000 CubeRevo 1 Host-USB aan achterzijde 1 Host-USB + 1 Client-USB aan achterzijde Geen s-video aan achterzijde S-video aan achterzijde Geen modem aan achterzijde Modem aan achterzijde Blindscan Geen blindscan Fastscan Geen fastscan Mozaïek (16 kanalen) Geen mozaïek Universele afstandsbediening Geen universele afstandsbediening Vreemd is dat in de specificaties 1080i vermeld wordt terwijl in de afbeelding van de voorzijde (op de folder) 1080p te lezen is. Met vriendelijke groeten sattaz
alx Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik probeer de link naar de PDF te activeren. Krijg helaas een http://www.geenreclame etc te zien. Is dat een verkoopsite? Ik leef in de veronderstelling dat info van fabrikant/importeur (geen consumentleverancier) gegeven mag worden. Ik ben n.l. zeer benieuwd naar info over nieuwe generaties HDontvangers. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast sattaz Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 @alx, Volgens eigen zeggen is het de FABRIKANT van Rebox satellietontvangers en daarnaast LIJKT het een detailhandel die rechtstreeks aan particulieren verkoopt. Dit is slechts zeer ten dele het geval. Alleen voor 6 verschillende modellen afstandsbedieningen van Rebox en Topfield alsmede (nog enkele beschikbare) demo modellen van de Homecast S-8000CIPVR is dit het geval. Voor het overige kan men als particulier niets kopen en wordt men doorverwezen (middels een door jezelf in te vullen postcode) naar een detailhandel in jouw buurt. De PDF folder over de Rebox RE 9000HD PVR heb ik trouwens ook als bijlage toegevoegd in mijn vorige posting. Met vriendelijke groeten sattaz
GeniusX Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Okay lijkt dan, maar een plaatje en mooie verhalen zegt mij niet veel.
Murdock Geplaatst: 25 juli 2009 Geplaatst: 25 juli 2009 Ik heb er inmiddels mee mogen spelen, het ziet er veel belovend uit. Zeker het feit dat er een kaartlezer in zit is een goed begin. Geen gecodeerde opnames meer op de schijf. Enkele leuke dingetjes: - Split-screen (2 zenders tegelijk) - Reageert snel en lekker op commando's van de AB - EPG ook als overzichtelijk dagoverzicht - Bestandsoverdracht via FTP - Mogelijk om USB disk te gebruiken i.p.v. interne disk (scheelt warmte!) - tijdsoffset voor opnames - Makkelijk plannen vanuit de EPG - Gebruiksvriendelijk En dit is nog maar een betaversie, ben benieuwd hoe het er uiteindelijk gaat uitzien.... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen