Ga naar inhoud

[Satelliet] Nieuwe satellietontvanger Rebox 9000 HDTV twintuner PVR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Feedhunter

Waarmee je bevestigt dat mensen die hem al een aantal weken hebben, een apparaat hebben gekocht met "aardig wat" bugs. Handig om te weten als je geen tijd hebt om als gratis tester te worden ingezet.

En hoe dacht je dat t gegaan is met de eerste dreamboxen? was dat allemaal perfect eerst?
dit kun je nu eenmaal verwachten met een nieuwkomer, macht t een kans krijgen?

en zo te lezen met de update ervaringen word er goed aan gesleuteld.

Ik volg deze topic met belangstelling.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast Feedhunter
Geplaatst:
Origineel bericht van: hobsat
En hoe dacht je dat t gegaan is met de eerste dreamboxen? was dat allemaal perfect eerst?

Ik verwacht geen perfecte box. Maar ook geen box die afgeraffeld is, waarbij het testen wordt overgelaten aan de consument.

En iets als ondersteuning van een draaibare schotel lijkt me nou niet teveel gevraagd.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Feedhunter
Origineel bericht van: hobsat

Ik verwacht geen perfecte box. Maar ook geen box die afgeraffeld is, waarbij het testen wordt overgelaten aan de consument.

En iets als ondersteuning van een draaibare schotel lijkt me nou niet teveel gevraagd.

Ik volg met interesse dit topic, omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een goede vervanger van mijn Inverto 7000. Ik wil af van de bugs die deze ontvanger telkens heeft, ook na vele updates...
Deze Rebox leek me erg interessant, maar nu ik dit zo lees twijfel ik erg. Misschien dat deze in de toekomst na updates beter is, maar dat was bij de inverto in eerste instantie ook het geval..

Of ben je na de laatste update toch meer tevreden Feedhunter?
Geplaatst:

Maar dat betatesten werdt ook bij Echostar gedaan, ik kocht een DVR 7000 en van de een op de andere dag stoppen ze de support, en die box was verre van bug vrij, ik koop nu een Rebox 9000 en die doet hier gewoon wat die moet doen.

Zo ieder zijn keuze.

Geplaatst:

Grappig Djoek, De Echostar DVR7000, heb ik hier ook nog liggen.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Gast Feedhunter
Geplaatst:
Origineel bericht van: maikel7
Of ben je na de laatste update toch meer tevreden Feedhunter?

Vanavond een upgrade gedaan naar de laatste softwareversie. Dat moest in 2 stappen. Eerst upgraden naar V44 en daarna naar V45. Bij het installeren van V44 moest ik de fabrieksinstelling herstellen en de box uit- en aanzetten. Nadat ik de schakelaar op de achterkant weer in de aanstand had gezet kwam de box te hangen. Nog maar een keer uit- en aangezet. Nu allemaal gekleurde bewegende strepen op het scherm, alsof de videoinstelling verkeerd stond. Weer uit- en aangezet, en daarna alleen een grijs beeld. Nog maar een zooitje keren geprobeerd met ofwel bewegende gekleurde strepen of een grijs beeld als resultaat.

V45 dan maar blindelings geinstalleerd. Nog eerst gekeken of dat via de RS232C-poort makkelijk te doen was, maar de helpinfo daar toonde alleen een commando om wat geheugeninfo te bekijken.

Doordat ik de afgelopen maand al heel wat keren een herstel naar fabrieksinstellingen heb moeten doen kon ik, met de beperkte menuinfo die op het VFDisplay wordt getoond, deze uitvoeren. Inmiddels weet ik namelijk waar het in het menu zit en welke toetsen je moeten indrukken, en welke vragen je moet beantwoorden. Dat heb ik dus blindelings gedaan en daarmee de box net weer aan de praat gekregen.

Weer een hoop verloren tijd. Niet toegekomen aan tv kijken. Misschien kun je je voorstellen dat mijn enthousiasme voor deze box niet is toegenomen.
Gast Feedhunter
Geplaatst:

Box net maar weer eens even aangezet en 3 dingen geprobeerd:

1) Zenders zoeken. Kwam te hangen.

2) MHW-EPG. Kwam te hangen.

3) Teletekst. Geen beeld.

Maar weer snel uitgezet.

Geplaatst:

Ik heb de updates ook uitgevoerd. Na 44 ingelezen te hebben hing het apparaat en moest ik de stekker eruit halen. Nadat ik em weer aangezet had ging ie updaten.

Daarna geupdate naar 45 en dat ging zonder problemen. In het begin had ik wel het idee dat ie veel trager reageerde, maar dat was ook vrij snel weer over.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen