alleenjan Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 Tfh, Kan ik ook een smargo op de DM7000 gebruiken of alleen op de PC ? mvg Jan
Bert_nl Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Als ik newcamd als emu instel met de daarbij behorende server werkt alles goed. Echter weet ik niet of newcamd de updates doorgeeft. Dacht ergens gelezen te hebben van niet. Doordat newcamd wel beeld geeft zonder vastlopers en ook nog snel omschakeld van cd en tvv kanalen gaa ik er ook vanuit dat dit een probleem van CCcam is. Gr, Bert
alleenjan Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 Bert_nl, Dit klopt met camd3 en newcamd geen problemen, alleen ben ik niet zeker van de update. mvg Jan
basix Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 probeer eens met newcs ertussen, denk wel dat het dan beter zal gaan. dus newcs leest kaarten uit in je box en met cccam connecteer je naar je lokale newcs.
alleenjan Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 Basix, Dit lukt dus niet,met CCcam + newcs met 2 (seca3) kaarten werkt erg slecht. Zoals al geconstateerd werken de 2 seca3 kaarten slecht samen icm CCcam. mvg Jan
dagg Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Origineel bericht van: Bert_nl Ik heb hetzelfde probleem. Als ik newcamd als emu instel met de daarbij behorende server werkt alles goed. Echter weet ik niet of newcamd de updates doorgeeft. Dacht ergens gelezen te hebben van niet. dit gaat prima! mijn cds kaartje served zelfs de hele boel in een 7000 met newcamd. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
basix Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 en als je een kaart door cccam laat lezen, en de andere door newcs, maar met connectie van cccam? probeer misschien ook cccam 2.1.1 vooraleer je andere tests doet "several smartcard fixes" staat in de changelog..
kwajoep Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: basix probeer misschien ook cccam 2.1.1 vooraleer je andere tests doet "several smartcard fixes" staat in de changelog.. Het probleem blijft helaas ook met cccam 2.2.1 Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
tfh Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: alleenjan Tfh, Kan ik ook een smargo op de DM7000 gebruiken of alleen op de PC ? mvg Jan Zover ik weet kan het wel, maar alleen als de image dit ondersteund. De PLi images hebben volgens mij deze als optionele download en de Gemini image kan het dacht ik standaard. Ik kan het niet meer voor je testen: Mijn DM7000 staat stof te vergaren momenteel
tfh Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: alleenjan Basix, Dit lukt dus niet,met CCcam + newcs met 2 (seca3) kaarten werkt erg slecht. Zoals al geconstateerd werken de 2 seca3 kaarten slecht samen icm CCcam. mvg Jan Nou, dat valt wel mee. Op mijn DM7000 ging dit niet, maar op mijn HTPC met 2 Smargo's werken de kaarten tezamen prima...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen