Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Moet ff mijn hart luchten. Ik heb de DM800 nu bijna 2 weken,en ik heb nog nooit zo'n instabiele box gezien. Heb tig images geprobeerd maar overal problemen. Misschien ligt het aan mij,maar ik durf de afstandsbediening bijna niet meer aan te raken. De relook werd afgekraat,maar die heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Zou er misschien iets hardwarematig fout zijn,en hoe kom ik daar achter?

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

lucht maar effe. wink

heb hem al een tijdje langer dan jou gehad

met OoZoon lean en niet te veel grappen en grollen erop

heb ik het meest plezier gehad

al die verschrikkelijk interessante plugins zijn naar mijn mening toch nog niet zo rijp dat je de vruchten kunt plukken.

vooral die mediaplayers zijn mij allemaal suspect (my two cents)

dus test eens een tijdje een lean image.

chiao

Les Djinns (Trentemoeller Remix)

Djuma Soundsystems

Geplaatst:

Oke bedankt,zal die es proberen. Waar het mij het meest om gaat is het afspelen van HD Content vanaf de harde schijf. Had ik misschien beter zoiets als de popcorn moeten nemen,maar ik dacht dat ik met de 800 iets goeds in huis had gehaald.....

Geplaatst:

Het enige dat op de DM800 goed werkt is TV kijken met een CAM voor de rest is het gewoon prut

mediaplayers ondersteunen geen fatsoenlijke formaten. trasnferrate netwerk is veels te traag naar m'n THECUS NAS (die het prima doet met alle windows mediaclients) YouTUBE plugin wil niet overweg met m'n gateway het is allemaal RUK.

Ik draai nu met het laatste Gemini image 4.2 en GEEN toeters en bellen (alleen Mgcam) en dat werkt

alleen sinds ALLE versie 4 enigma's wil m'n SPAUN niet meer automatisch naar 19.2 en moet ik eerst bijv ff naar 28.2 om weer beeld te krijgen op 19.2 ERG RUK allemaal..............

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Raphie
Het enige dat op de DM800 goed werkt is TV kijken met een CAM voor de rest is het gewoon prut

mediaplayers ondersteunen geen fatsoenlijke formaten. trasnferrate netwerk is veels te traag naar m'n THECUS NAS (die het prima doet met alle windows mediaclients) YouTUBE plugin wil niet overweg met m'n gateway het is allemaal RUK.

Ik draai nu met het laatste Gemini image 4.2 en GEEN toeters en bellen (alleen Mgcam) en dat werkt
alleen sinds ALLE versie 4 enigma's wil m'n SPAUN niet meer automatisch naar 19.2 en moet ik eerst bijv ff naar 28.2 om weer beeld te krijgen op 19.2 ERG RUK allemaal..............

verkopen die handel dan

gr.Vmax

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Geplaatst:

nee, want TV kijken met Gbox en autoresolutie doet ie prima.

ze moeten alleen eens stoppen met het uitbrengen van al die fucking kneuter plugins en eerst eens focussen op het patchen van CVS en modules zodat basisfunctionaliteit als het wisselen van schotel gewoon werkt.............

who cares about de zoveelste mediaplayer die nog steeds geen fatsoenlijke 1080p h264 file kan afspelen. Of al dat gekneuter via VLC remote afspelen (als ik met fucking VLC wil spelen hang ik m'n laptop wel met HDMI aan m'n Pioneer!!!)browsen door MUSIC, MOVIES of PICTURES op alle UPnP servers in huis. OK clicken op de geselecteerde file en spelen maar...... niks do/re/mi/muxen of containertje swappen, of op de PC op play drukken gewoon spelen punt!

Ik wil gewoon een normale mediaplayer zoals in een PS3 of popcornhour of andere upnp bakkie... dit geneuzel op de DM800 is het net allemaal niet.......

Zo.. dat lucht op smile

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Geplaatst:

Citaat:
Zo.. dat lucht op

En omdat het voor jou oplucht moet iedereen tegen jouw onbeschofte taalgebruik aankijken?

Ik denk het niet. 2 weken ban voor jou!

Voor wat betreft jullie problemen kan ik dat niet bevestigen.

Als je het toestel gebruikt, waar het voor gemaakt is (kijken, opnemen en afspelen, ook opgenomen bestanden via het netwerk) werkt het allemaal uitstekend en zonder enige storing.

Een DM800 kan slechts een zeer beperkt aantal mediaformaten afspelen en er is ook nooit beloofd of gezegd dat het er meer zouden zijn. Het is een HDTV satellietontvanger en geen mediacenter.

Wat wel waar en zeer irritant is, is dat de DM800 en DM8000 niet probleemloos DVD's (ISO en video) af kunnen spelen als je ondertitels aanzet. Dat blijft een vervelende bug waar ook ik me aan stoor.

Die plugin maakt deel uit van het officiele CVS en behoort dus gewoon goed te werken.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:
Zo.. dat lucht op

En omdat het voor jou oplucht moet iedereen tegen jouw onbeschofte taalgebruik aankijken?
Ik denk het niet. 2 weken ban voor jou!
Voor wat betreft jullie problemen kan ik dat niet bevestigen.
Als je het toestel gebruikt, waar het voor gemaakt is (kijken, opnemen en afspelen, ook opgenomen bestanden via het netwerk) werkt het allemaal uitstekend en zonder enige storing.
Een DM800 kan slechts een zeer beperkt aantal mediaformaten afspelen en er is ook nooit beloofd of gezegd dat het er meer zouden zijn. Het is een HDTV satellietontvanger en geen mediacenter.
Wat wel waar en zeer irritant is, is dat de DM800 en DM8000 niet probleemloos DVD's (ISO en video) af kunnen spelen als je ondertitels aanzet. Dat blijft een vervelende bug waar ook ik me aan stoor.
Die plugin maakt deel uit van het officiele CVS en behoort dus gewoon goed te werken.

Ron

Ik zal dan ook wel een ban krijgen,maar jij hebt op het DGStation/ABcom forum vaak negatief over deze decoders gedaan toch. Nou ik begin langzamerhand wel spijt te krijgen dat ik toch een DM800 gekocht heb,terwijl de ipbox toch vele malen goedkoper is.....

Geplaatst:

Verkoop in vredesnaam jouw DM800HD en ga fijn met je IP box spelen als je die zo geweldig vind.

Ik zeg alleen dat de DM800 bij mij uitstekend werkt en jouw mening dus niet deel.

Dat ik negatief deed over een IPbox is omdat ik er uit eigen ervaring weinig positiefs over kon zeggen.

Zolang iedereen op fatsoenlijke wijze zijn mening deelt, geen scheldwoorden gebruikt en on-topic blijft, hoeft er niemand gebanned te worden.

Ron

Geplaatst:

wat negatief allemaal heb ook een dm 800 en geen problemen doe hem weg en ga spelen met je ps 3

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:

Ook ik heb een DM800 staan die prima doet wat hij moet doen, alleen veel mkv's met dts/dts-hd dingen die ik kijk.. Dus ik heb er ook een losse mediaspeler naast staan (Eminent EM7070). Die werkt 10x zo fijn om losse media af te spelen, maar daar is hij ook voor gemaakt.

Ben zeker niet ontevreden over mijn DM800, en de dgstation in de slaapkamer doet het ook prima. Toch merk ik dat mijn DM7020 een stuk 'fijner' voelde in gebruik, (Enigma2 is dan toch een iets tragere interface tov. E1.)

De DM800 is bij mijn weten nooit als player gemarket ofzo.. het is er gewoon later bij ingezet door de imagebakkers toch ? Om wel even een stok te zoeken om mee te slaan: Ik meen wel dat DGS dit bij 9000 e.d. wel heeft gezegd of als feature genoemd, terwijl het ook daarop niet lekker werkt.

Conclusie: DM800HD fijne tuner, EM7070 fijne mediaplayer. PS3/Xbox360/Wii fijne spelcomputer. En alle bijkomstigheden per apparaat zijn mooi meegenomen smile

Geplaatst:

Ik vindt gewoon dat de 800 een hele fijne decoder is maar enigma 2 hadden ze voor mij niet uit hoeven vinden ik vindt dat dat maar erg traag is tov enigma 1 en heb hier zelf ook de ipbox 900 gehad en die werkte ook gewoon goed en is een stuk sneller met opstarten de prijs is ook een erg groot nadeel vindt ik want ongeveer 450 euro voor een hd decodertje is wel erg veel geld maar inderdaad hij doet wat hij moet doen. en de ondersteuning can dream uis gewoonweg erg goed tov ipbox (dgs) al heb ik wel het idee dat dat ook beter is geworden.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Verkoop in vredesnaam jouw DM800HD en ga fijn met je IP box spelen als je die zo geweldig vind.
Ik zeg alleen dat de DM800 bij mij uitstekend werkt en jouw mening dus niet deel.
Dat ik negatief deed over een IPbox is omdat ik er uit eigen ervaring weinig positiefs over kon zeggen.
Zolang iedereen op fatsoenlijke wijze zijn mening deelt, geen scheldwoorden gebruikt en on-topic blijft, hoeft er niemand gebanned te worden.

Ron

Kijk dat bedoel ik nou,voorzichtig een beetje kritiek en gelijk de wind van voren. Maar goed,heb er nu een verse image (gemini) op staan en zal even niks anders doen dan tv kijken en opnemen. Kijken hoe dat gaat....

Geplaatst:

Of edg of nabilo of ds team enz enz de meeste zullen wel gemini gebruiken maar zelf ben ik weg van pli omdat daarmee de dvd speler het stabielste mee is en verder doet hij wat hij moet doen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen