boarder Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 een kennis van mij wil de Tsechische TV Skylink ontvangen. Hij heeft reeds een officiële kaart maar geen tuner. Weet iemand welke tuner geschikt is voor dit codeersysteem. Het codeersysteem is cryptoworks maar ik weet niet of het landgebonden is.
Asure Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Als mijn kennis van Arena kaarten (ook cryptoworks) me niet in de steek laat, dan kan je de skylink kaart gewoon in bijv. een dreambox gebruiken met mgcamd / newcs combinatie. Ook in andere tuners waar deze cams op lopen trouwens. Eninge vereiste is volgens mij IPK en UPCK even uitlezen, dit kan met bijv. Radegast, die print deze gegevens via telnet als je debug aan hebt staan. CCcam kenners moeten je kunnen vertellen of dit wellicht in 1x werkt zonder deze IPK/UPCK combo op te geven.. voor mij is het al enige tijd geleden, en cryptoworks encryptie/werking kan in de tussentijd iets gewijzigd zijn..
boarder Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 De bedoeling was een eenvoudige goedkope tuner. Ik ga eens kijken voor een cryptoworks cam en die in een standaard tuner te steken. Resultaat volgt nog.
Littlesat Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Citaat: De bedoeling was een eenvoudige goedkope tuner. Neem dan een DM100... of een 2e hands DM500s Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast BobRoss Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Je kunt gewoon een receiver kopen die CryptoWorks ondersteunt of een CI ontvanger met een CryptoWorks cam. Dit werkt super. Er is verder geen beperking.
boarder Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Geplaatst: 10 mei 2009 is ondertussen gebeurt. Ik moet de kaart nog krijgen om het geheel te testen, maar ik ben er vrij gerust in. Bedankt voor de raadgevingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen