Ga naar inhoud


Gendring's Piraten Team in de lucht


VriezeNet®

Aanbevolen berichten


Wat ik zo verdomd jammer vind van de hedendaagse piraten in het oosten des lands is dat ze bijna nooit gepresenteerd draaien. In bijna alle gevallen is het gewoon plaatjes aan elkaar plakken zonder enige presentatie. Ook worden er geen luisteraars live in de uitzending gehaald.

Vroeger (Vroegaahh) hadden we hier in de omgeving midden NL een aantal piraten die op zaterdag en zondag netjes na elkaar hun programma draaiden. RDS was er toen nog iet maar elke piraat presenteerde zijn programma en elke piraat draaide netjes met aan en afkondigingen. Bij sommige kon je alleen naar een postbusnummer schrijven, bij andere kon je gewoon bellen en werd er regelmatig een luisteraar in de uitzending gehaald.

Nu is het draaien met onbenullig veel vermogen en geen presentatie meer. Jammer, het kan zo veel beter. Het lijkt er op dat een aantal piraten alleen nog kickt op hun soundprocessing en vermogen.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze hebben ook niet zoveel te vertellen.

Het aantal liters alcohol wat degene die draait op heeft is vaak zoveel dat er toch niks bijzonders uitkomt.

 

Je krijgt hier bij de piraten inderdaad meer het idee dat het gaat van kijk mij nou met het vermogen, en kijk eens hoever ik kom.

 

Maja daarentegen heerst hier dan ook de mentaliteit onder het gros van de luisteraars van mond dicht en plaatjes draaien, voor gezeur ga ik wel naar de Hilversumse zenders laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wel zo dat het in de studio's vaak heel gezellig is.

iedereen is dan ook van harte welkom. tenminste dat is mijn ervaring. en als er dan ook nog luisteraars zijn die een verzoek plaatje aanvragen of een raportje geven is het helemaal mooi mee genomen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...