Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou ik geef er de brui maar aan, heb werkelijk verschillende images getest, verschillende gbox-versies enz. Maar het blijft na enkele uren vastlopen...Wie oh wie heeft de oplossing ???

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Oude versies Mbox "schijnen" dit te kunnen veroorzaken.... dus probeer eens om je ontvanger waar Mbox op draait uit te zetten..... Of zorg voor MBox 05 nog wat, die kunnen niet connecten naar Gbox

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Doe eens een trace naar je gbox server om te zien wat er allemaal gebeurt. Ik kreeg enorm veel pid-restarts en emm's te zien. Ik heb (als test) nu "restart pid on overflow" uitgezet en blokkeer de emm's die gestuurd worden aan alle kaarten. De log is nu in ieder geval een stuk rustiger, of het iets oplost weet ik niet, ik had alleen nog maar last van kort bevriezen van het beeld. Volledig uitvallen heb ik niet meer.

Geplaatst:

Heb een beetje rondgekeken op verschillende forums.

Vele gbox gebruikers zouden last hebben van vastlopers.

Deze worden veroorzaakt door mensen die werken met mbox 0.5.

De vroegere mbox versies konden ook met gbox overweg, en werkten prima. Nu heeft de mbox maker besloten om over te schakelen naar een nieuw protocol.

Indien je dus in je cwshare een peer hebt die overschakeld op mbox 0.5, komen de vastlopers.

Voor jou staat die gewoon zogezegd offline, maar na enkele uren loopt je gbox vast.

Edwin

Geplaatst:

Daar is echt wel wat tegen te doen.

Je cardreaders op een nieuwe computer te zetten, zonder peers.

Doorkoppelen op je eigen gbox servers.

Draai tevens de datum ook een maand terug van de nieuwe computer

Vriendelike groet,

devisser

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edwin
Indien je dus in je cwshare een peer hebt die overschakeld op mbox 0.5, komen de vastlopers.
Voor jou staat die gewoon zogezegd offline, maar na enkele uren loopt je gbox vast.
Edwin

Is het op 1 of andere manier te zien dat ze mbox gebruiken (behalve dat ze offline zijn).

Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

Geplaatst:

Ja Mbox gebruikers worden aangeduid met gbox 2.30, maar geloof me dat dit ook de oplossing niet is tegen het vastlopen van gbox. Inderdaad kunnen ze wel voor problemen zorgen in combinatie met gbox.

Ben nu aan het testen zonder kaart...kijken of nu de vastlopers verdwenen zijn, dan kan ik verder gaan zoeken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Daskie
Origineel bericht van: Edwin
Edwin

Is het op 1 of andere manier te zien dat ze mbox gebruiken (behalve dat ze offline zijn).

Daskie

Nee, ze staan gewoon offline.
Peers met de vermelding gbox versie 2.3 werken zonder probleem, dit is nog de ouwe gbox compatible mbox versie.

Edwin

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.