Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb twee silvercards en een samsung 9000 DSR (hier in Sapnje populair) met de eerste silvercard kon ik tot nu toe gewoon de kanalen van C*D bekijken behalve dan de taq´s.

De andere silvercard had ik net met de nieuwe files van seca2 geladen om uit te proberen maar deed het nog niet maar ik laat de tweede kaart een tijdje doorbrommen op mosaico, nog steeds niets,

Dus ik denk¨"de eerste kaart er weer in en terwijl ik een beetje naar normale C*D programma's kijk probeer ik kaartje twee opnieuw te programmeren". Maar tot mijn grote schrik Eerste kaartje nu ook op zwart

Mijn vraag nu is kan C*D of de s*c*2 files mijn Samsung 9000 verzieken zodat het andere kaartje het ook niet meer doet en eventueel tweede vraag hoe uit die cirkel van dood en verderf te komen, want met een zwart beeld heb je alleen nog maar wat kastjes staan om naar te kijken!!!

Salu2,

Dick

Geplaatst:

En ik heb het vreemde probleem dat ik ontvang met de Boris 5in1 wel het hele Spaanse pakket (zonder Taq uiteraard) maar op ander files ontvang ik geen C+rojo/azul/C+/C+30 wel alle anderen, in de boris kan ik geen PBM vinden en hij gebruikt ook niet de 00 33

Waar kan dit aan liggen?

Geplaatst:

@DidymusvK

Bij mij lag het aan de BPM, ik heb hem nu op FF FF FF FF FF FF FF FF gezet ipv de vroeger altijd werkende 00 06 00 00 80 00 19 DE Hebben ze misschien je BPM verranderd?

Geplaatst:

voor Andor,

Dat was het, harstikke bedankt

Ik gebruikte zoals jij ook pbm code 00 06 00 00 80 00 19 DE. Die heb ik nu vervangen door de fffjes zoals jij suggereerd en dat werkt nu prima. , Blijft de vraag naar de Taqs werkt bij mij niet met de indent 00 33 en aangegeven codes

Ik hoor wel als daar verbetering op is gevonden.

Salu2

Dick

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.