oldebroek Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Tips op het board gevolgd en heb het volgend eop mijn synologi nas gedaan: synologi het is achteraf heel simpel, maar ja als je een verkeerde letter verkeerd heb werkt het al niet. dit is nu mijn opstelling: nas synology ds 109 [ip= 192.168.1.30] dreambox 800 rudream image mappen op de nas zijn, muziek, film, foto. in dreambox in file /etc/auto.hotplug zet ik deze lijnen: muziek -fstype=nfs,rw,soft,tcp,nolock 192.168.1.30:/volume1/muziek Code:muziek -fstype=nfs,rw,soft,tcp,nolock 192.168.1.30:/volume1/muziek foto -fstype=nfs,rw,soft,tcp,nolock 192.168.1.30:/volume1/foto video -fstype=nfs,rw,soft,tcp,nolock 192.168.1.30:/volume1/video om de bestanden af te spelen of foto`s te bekijken met bijvoorbeeld: media center, picture player, media player, ga je naar: internal flash--->>>autofs--->>> hier zie je dan de muziek, foto, video van de nas. Maar nu de vraag wat en waar te veranderen om ook direkt op de nas op te nemen? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Ron Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Vreemd, in je opstelling heb je het over een Dreambox 800 en in je onderwerp over een DM8000HD. Wat is het nu?
oldebroek Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 8000 de tekst was gedeeltelijk gecopieerd.(maar werkt prima ook op de 8000)sorry voor de verwarring Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen