ikbennico Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ik zag op denktenk dat de nieuwe NLB uit was(waarop ik wachtte) Ik ga hem gelijk proberen. Veel plevier ermee. Nico Image release: NLB-9341-v1.320 Opgesteld door: Dexter Release datum: 3 mei. 2009 Wijzigingen: * Update - Gebaseerd op DGStation SVN9341 * Emu - update - Hypercam 1,03 * Emu - update - IncubusCamd 0,82 * Emu - update - mbox 0.5 Build 08 (ik heb geen nieuwere versie!) * Carddriver-update pacco carddriver 090502. * Skins - deepblue, grijs en blauw bijgewerkt naar r9341. * Plugins - update - favpip V2.1.1 * Plugins - update - bitrate 0.0.6 * Plugins - fancontrol 0,1 (config veranderd naar /var/etc/fancontrol.config om te activeren) * Newcs - cardlevel verwijderd uit alle configuratiebestanden. (lijkt problemen te veroorzaken) Je kan hem binnenhegelen op : http://www.megaupload.com/?d=CXEK74UB Suc6
dr.butcher Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Nu nog wachten op PCEditor, om mijn kanalen in te laden.
ikbennico Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: dr.butcher Nu nog wachten op PCEditor, om mijn kanalen in te laden. PCeditor 1.2.50 kan je gewoon gebruiken hoor,je krijgt nu een popup dat de database hoger is. Je moet gewoon doorgaan de box zet die database om naar r9247 database. Ik heb hen net geflashed en met pceditor de database weer terug gezet en loopt voorlopig als een zonnetje.
Gast Qwinty69 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Zie geen echte verbetering, hopelijk komt er een oplossing zo dat txt auto; naar het nl gaat. maar moet wel zeggen dat het steeds beter gaat draaien de IPBox was hier zeer scepties over.
Gast Stepdriver Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ik kan hem nu nog even niet updaten, maar werken de txt pagina's boven de 799 weer?
dr.butcher Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: ikbennico Origineel bericht van: dr.butcher Nu nog wachten op PCEditor, om mijn kanalen in te laden. PCeditor 1.2.50 kan je gewoon gebruiken hoor,je krijgt nu een popup dat de database hoger is. Je moet gewoon doorgaan de box zet die database om naar r9247 database. Ik heb hen net geflashed en met pceditor de database weer terug gezet en loopt voorlopig als een zonnetje. Je hebt gelijk,maar de sift-team versie lukte het niet.
Gast Stepdriver Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Een antwoord op mijn eigen vraag over teletekst, nee deze pagina's werken nog steeds niet. Heeft iemand anders hier nog problemen mee?
plex Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Inderdaad de teletekst werkt niet boven de 800. Ik heb echter nog een ander probleem want in krijg in de incubus cam niet aan de gang.Deze moet toch net als de mgcam toch meteen werken?
Royski Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Mijn EPG doet het niet met deze versie. Dit geld voor zowel de duitse als NL kanalen. Iemand een oplossing ?
CB1 Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Inderdaad geen EPG met deze versie. Moet er iets veranderd worden? Cb1
ruwebol Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Zelf heb ik de versie voor de 910HD erop gezet, maar die gaat er vandaag weer af. Ook hier werkt teletekst niet boven de 799 (en dan begint net dat leuke voetbal nieuws, dus het moet hier gaan om iemand die niet van voetbal houdt) en als ik de box in standby zet dan wordt de tijd vreemd weergegeven. Bij b.v. 16:05 wordt de 16 klein weergegeven( half formaat) en de :05 groot. DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen