Ga naar inhoud

[DM800HD] Nieuwe drivers verhelpen opname probleem.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand deze al getest??

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4

hoe zijn jou ervaringen wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4

waarom moet een ander het altijd testen.
dus ik zou zeggen test het uit en laat horen of het werkt

edje

p.s. opnames werken hier goed (ook op hd) dus testen is wat dat betrefd lastig hier

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Geplaatst:

Nou ik heb er heel weinig last van.

Ik heb het eindelijk werkend en ik ben bang dat het verkeerd gaat. natuurkijk leer ik daarvan maar toch durf ik het niet aan. Misschien kan er niets mis gaan maar toch.

De groeten

Aan wie weet ik ook niet !!!

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ja dat is zo. Ik heb er een enkele keer last van. Is minimaal dus ik laat het maar zo.

Prettige avond.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Dat klopt maar als je er huiverig voor bent moet je het gewoon zo laten zelf probeer ik alles hoor.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Misschien wel de oplossing voor de timeshift/opname problemen. Dus een opname bekijken die nog opneemt....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik had ook nog nooit opname problemen met HD zenders. Heb een externe harde schijf en bij het afspelen van HD opnames kon ik nooit 'harder' dan 8x vooruit en kon niet achteruit spoelen bij HD opnames. Nu kan ik dat wel sinds ik gisteren de nieuwe Nabilo erop heb gezet, waar de nieuwe drivers in zitten.

Geplaatst:

Vandaag de nieuwe drivers voor de dm800 getest, opnamelijst start sneller op. de opnames afspelen starten sneller op. dus lijkt wel weer een verbetering te zijn ik gebruik nog gemini 4.1

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen