tritium Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Hoi satters, Ik vroeg me af of het mogelijk is om een andere zender te bekijken op de pc als dat mn vrouw zit te kijken op de tv, ik ben dan wel gelimiteerd door de transponder frequentie, maar de dream kan wel 1 zender weergeven en een andere opnemen dus het zou technisch mogelijk zijn dat: vrouw kijkt op tv naar zender1 man kijkt op pc via stream naar zender2 of is dit onmogelijk?
hemertje Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 voor zover ik weet is via de webif naar een andere zender kijken dan via de tv voor zowel enigma 1 als 2 niet mogelijk... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
tritium Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 maar het is technisch wel mogelijk, zou dit dan niet in de toekomst ingebouwd kunnen worden in een image?
hemertje Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 daar moet ik je zo 1-2-3 het antwoord op schuldig blijven... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
tritium Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 het zou een pli-image niet misstaan z'n extra optie
dAF2000 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: tritium het zou een pli-image niet misstaan z'n extra optie Het staat al in onze database sinds 26-08-2006 Er is dus nog geen aandacht aan besteed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen