Gast Ronny Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 hallo, ik tracht mijn configuratie met een Disecq 4/1 te doen op mijn DM800 met Gemini geïnstalleerd. Normaal gezien kan je dan per poort een satelliet selecteren, ik kan echter alleen kiezen tussen Astra 19° of Hotbird 13°, heb ik iets verkeerd gedaan ? normaal zou ik toch een hele reeks satellieten moeten kunnen kiezen of niet soms ...
mobieltje Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 configuratie modus eenvoudig, Ga op modus staan en gebruik dan de pijltjes toetsen links en rechts. ( van 2 naar 4 satellieten) Grts.
Gast Ronny Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 ik zet hem bij zenders zoeken, configuratie op eenvoudig, disecq met 4 poorten ABCD en per poort heb ik slechts astra en hotbird ter beschikking...
Simean Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Zet er eens een nieuwe zenderlijst in. Dan krijg je ook een nieuwe satlijst ! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
mobieltje Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 idd zet er een andere zenderlijst in, of als je zelf zenders wilt gaan scannen, zet dit bestand (satellites.xml) in /etc/tuxbox (overschrijf daarbij de bestaande file) Dan kan je meerdere satellieten selecteren. Grts. satellites.zip
Satfreaked Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Mobieltje gaf het juiste antwoord, door de Satelliet.xml worden ze zichtbaar... Satfreaked.
Gast Ronny Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 inderdaad, bedankt voor de tip ! heb ondertussen al een beetje gespeeld met dreamboxedit enz ... is de leerschool van een beginnende dreamboxer. Bedankt voor de hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen