soeza16 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 hallo, is bovengenoemde decoder ook geschikt voor Ziggo (vml. Multikabelgebied (Heerhugowaard/Noord-holland)? En kan ik een handleiding vinden met een soort van stappenplan? Lees nu heel veel informatie, maar wat precies de juiste volgorde is....
boaz Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Bovengenoemde? de 100 of de 500? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
soeza16 Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Geplaatst: 4 mei 2009 hoi de 500c. lees dat je in eerste instantie een nwe. image moet inladen en vervolgens cs-software.... maar het is me een beetje wazig...
De_Muts Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Ja de 500c is geschikt voor het ziggo gebied. Je moet er eerst een ander image inzetten. Ik zelf zet in een 500c altijd de PLi image. daar werkt de box goed mee. Over CS mag in het forum niet gesproken worden dus daar zal je hier niet veel informatie over vinden, maar wel over het flashen van een image op de dm500. gebruik de zoek functie en je vind een heleboel antwoorden greez PvdH VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen