pirrewit Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 De optical out poort van de Humax 2000 is stuk. Zijn er misschien techneuten op het board die dit reeds hebben opgelost met een herstel en of vervangen van deze opt out? Momenteel is het signaal onder het beschermingsklepje licht rozig daar waar het normaal fel bloedrood is. Satboer raad terugsturen aan ***geen-reclame*** aan maar dit lijkt mij vanuit Antwerpen de laatste optie. Voor alle goede raad alvast dank. Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Geplaatst: 4 mei 2009 excuus was niet de bedoeling reklame te maken Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Wim J Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Het lijkt me niet dat je optische uitgang defect is, die dingen werken of ze werken helemaal niet. Een beetje roze licht duidt naar mijn idee naar een probleem verderop in de keten. Vermoedelijk eendefecte chipset of voedingsprobleem vd optische uitgang electronica VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen