Gast PJJ Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Ik zit omhoog met mijn xtreme wie kan mij helpen in omgeving Huizen.
Gast aart44 Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Ucas kan er alleen op als het een Extreme met de volgende hardware is, 13.42.65 de STR 13.42.6D de PVR De Extreme Skycrypt ontvangers met andere hardware is dacht ik geen echte oplossing voor ze werken wel met seca3 maar geen update's.
Terradon Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Wil het wel doen (indien het juiste moederbord) maar gezien de afstand kun je misschien beter een cammetje kopen das voordeliger het is per slot een common interface ontvanger en een passend cammetje heb je voor rond de 20 euro bv eentje uit de matrix serie of wil je zekerheid een mediaguard cam. Groetjes........
Terradon Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Wil het wel doen (indien het juiste moederbord) maar gezien de afstand kun je misschien beter een cammetje kopen das voordeliger het is per slot een common interface ontvanger en een passend cammetje heb je voor rond de 20 euro bv eentje uit de matrix serie of wil je zekerheid een mediaguard cam. Groetjes........
Gast PJJ Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Inmiddels opgelost dankzij aart44. Ik wil Aart via deze weg nog hartelijk bedanken voor zijn hulp. Verder allemaal bedankt voor jullie reactie.
Gast aart44 Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Origineel bericht van: PJJ Ik zit omhoog met mijn xtreme wie kan mij helpen in omgeving Huizen. Nou na een afspraak is de eigenaar van deze Extreme vandaag bij me geweest geprobeerd met cas2 met addon maar helaas een poging of zes gewaagd maar steeds opnieuw opstarten onder het schrijven van de software. Diverse dingen geprobeerd ook in het zoekmenu gezet maar het hielp allemaal niets. Nu had ik in het verleden nog een Cammy progger die geprobeerd met Cas1 software de 2.1 geprobeerd niets als Busy/Errors daarne de 2.0 soft steeds vastlopers. Toen de Xpower Hornet soft voor de Cammy en hopla in één keer goed. Heeft me al met al toch een dikke drie uur gekost maar het is gelukt.
Terradon Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Mooi dat het dus gelukt is. Heb ook al eens een dergelijk moeilijke ontvanger gehad en bedacht me toen dat als je een matrix revolutions verkeerd had geprogd, je deze eerst zonder de bin file erop te zetten eerst een paar keer achter elkaar moet gaan wissen (erasen) heb dit met die xstreme ook gedaan gewoon iets van 5 a 6 keer achter elkaar gewist en voila ook in 1 keer weer geprogd. Schijnbaar blijft er toch nog iets van data in de flash staan die het herprogrammeren hindert dan wel bemoeilijkt. groetjes.............
Gast aart44 Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Je wilt me toch niet wijsmaken dat een Matrix reloaded ook gaat opstarten onder het schrijven van de software! Uiteraard heb ik met diverse software meerdere malen gewist maar dit ding begon steeds op te starten zag je dus de loader in het scherm L107 en even daarna stond hij weer op hetzelfde FTA kanaal. En bij het verifieren van het schrijven stonden er uiteraard een zooi fouten. Overigens deze had dezelfde Xilinx 9536 versie 3 als mijn Extreme die zich in één keer liet proggen. Dus wie het weet mag het zeggen>
Terradon Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Hoi Aart, Lol tuurlijk start een matrix cam niet uit zich zelf op, maar chrasht gewoon tijdens het proggen. Heb trouwens tijdens het proggen van een xstreme ook geen tv aangesloten alleen de cas op het moederbord, haal de bin file eruit en vervang deze verifieer deze wel en als ik dan een wereld aan fouten zie weet ik hoe laat het is. De xilinx kom ik als het even kan liever niet aan. groetjes....
Gast aart44 Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Hier ook hetzelfde geen TV of coax kabel aan gesloten de ontvanger in het zender zoek menu gekregen door blind op menu,OK twee naar beneden en weer OK te drukken. Daarom begrijp ik het wel van @RobinHood waar de helft lukt en de andere helft niet.
Terradon Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 In feite doe je helemaal niks met de ontvanger of de besturing van de ontvanger het enigste wat je doet is de flash vervangen/overschrijven van de "ingebouwde" cam. UCAS staat dan ook voor, Universal Conditional Access System. De handels wijze is dan ook eigenlijk identiek aan een losse ci cam behalve dan het aansluiten op het moederbord . Groetjes............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen