Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 Hola Este post siento ponerlo en español pero no se hablar aleman Quiero deciros que el SECA2 se ha pirateado con exito Teneis parte de la informacion en http://galeon.com/orion2002/ORION2002.htm PERDON POR ESCRIBIR EN ESPAÑOL
Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 Hola, Dime .. donde esta la informacion sobre el pirateado del SECA 2. Yo no he encontrado nada interessante en el sitio de Orion 2002. Solo tienes la referencia al Sandra 2, que ya tenemeos aqui desde que parisino lo pusia en su sitio. Gracia Parisino. No digo que el aviso que has puesto operador 2 es una mentira, pero por lo menos .... uele. Duwgati, you've got mail ... El -------------------------- Noch bloemen noch kransen ... Bescheidenheid kenmerkt de meester
Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 als die keys moeten werken die op de site staan doe ik zeker wat verkeerd.... hetgeen heel goed mogelijk is. maar beeld krijg ik niet. misschien meer info nodig?
Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 Greten,, M.i. is dit Bullshit. Kortom grote larie. Tracht ons alleen op zijnnsite te krijgen denk ik. Gtreez El ----------------------- Noch bloemen, noch kransen ... Bescheidenheid kenmerkt de meester.
Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 ik heb net een bestaand op de download gezet ,deze komt van meneer zijn site ,krijg hem niet geprogt op een funcard.nou is mijn spaans beneden peil ,mischien kan iemand er iets mee
Gast Geplaatst: 24 april 2002 Geplaatst: 24 april 2002 jongens ga er toch niet altijd op in, seca2 laat wel nog even op zich wachten. komt tijd komt raad. rambo.
Aanbevolen berichten