Gast hagar Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Ik heb deze versie nu wat weekjes en ben er best tevreden mee maar ik vind een foutje waar ik niet weet wat ik er me aan moet. Je kunt in deze versie meer schermpjes openen ( pestañas genoemd in het spaans ) en de vierde heeft altijd problemen om het opgevraagde web te openen, blijft zoeken, nu open ik de vijfde en laat deze dezelfde side openen als de vierde en opent direct, terwijl de vierde blijft zoeken. Het is altijd de vierde, rest werkt perfect. Iemand een idee?
rvs4all Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Wat bedoel je precies met schermpjes? Tabbladen? Want dat kon al in versie 7. Ik heb net een aantal keer meerderde links geopend in tabbladen, maar worden allemaal geopend (ook de vierde). Rob.
Sjattuh Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: hagar Ik heb deze versie nu wat weekjes en ben er best tevreden mee maar ik vind een foutje waar ik niet weet wat ik er me aan moet. Je kunt in deze versie meer schermpjes openen ( pestañas genoemd in het spaans ) en de vierde heeft altijd problemen om het opgevraagde web te openen, blijft zoeken, nu open ik de vijfde en laat deze dezelfde side openen als de vierde en opent direct, terwijl de vierde blijft zoeken. Het is altijd de vierde, rest werkt perfect. Iemand een idee? Google eens of meer mensen hier problemen mee hebben. Misschien is het een bug in de Spaanse versie? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
MehmetArslan Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Nederlandse versie heeft geen problemen bij mij. ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Gast hagar Geplaatst: 12 mei 2009 Geplaatst: 12 mei 2009 Het is een spaanse versie nadat ik deze thread begonnen ben was er een windows update en heb sindsdien geen problemen meer met dit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen