DeDream Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Krijg Canaal Digitaal niet aan de praat op de Nokia MM9600 dus wil (moet) ik versneld overschakelen op Dreambox DM800. Vraag is wat de beste oplossing is bij het gebruik van meerdere smartcards. Heb de nieuwste CD Seca3 smartcard (nog niet werkend dus) en binnenkort een smartcard van het nieuwe italiaanse pakket Tivù Sat dat met Nagravision kodering gaat werken (ergens in juni is het gerucht maar het gaat er zeker komen). Heb een CI Aston v1.05 en dus de meest voor de hand liggende oplossing is uiteraard de CI te koppelen aan de CD smartcard en de Tivù smartcard in te interne cardreader te schuiven. Heeft iemand een dergelijke oplossing werkend of voorziet iemand andere bijwerkingen? Heb gelezen dat ook andere oplossingen mogelijk zijn zoals de smartcard in een programmer maar daar wil ik niet aan beginnen. Blijft natuurlijk ook de DM8000 als alternatief maar die is zo verdraaid moeilijk te verkrijgen hier in Italie.... DeDream
stefke Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Een Ci zal niet gaan in de dm800. Ook met een aston 1.05 krijg je denk ik zowiezo CD niet meer aan de praat. Ofwel hang je een seriele phoenix of smartreader plus aan respectievelijk de seriele of usb poort Ofwel stel je lekker je eigen servertje samen met zoveel cardreaders als je wenst. (zolang dat sharen mogelijk is dan) Grtz
peter-nmgn Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 smartreader plus via USB is idd een hele goede oplossing. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen