Gast Snukkie Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Op mijn dreambox 800 heb ik gemini2 versie 4.2 draaien en als elke keer als ik de mediaplayer wil opstarten crashed de dreambox en start weer automatisch op. Ik heb geprobeerd om de mediaplayer opnieuw te installeren maar zonder resultaat. Heeft iemand hier dezelfde ervaring of is dit een bug?
kistedu Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Dat was de reden dat ik ging met mijn DM8000 met Gemini 4.2 terug naar 4.1. Als ik een film ging verder spoelen met G 4.2 was niet meer te stoppen, blijft doorspoelen. Opnieuw geflasht, weer het zelfde met resultaat. Daaroom ging ik terug naar G 4.1.
Obi Wan Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 je moet de gemini 4.2 fix installeren via blue panel. Dan zou het opgelost moeten zijn Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
kistedu Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Dat heb ik ook geprobeert tevergeefs. Gemini fix heeft betrekking tot Blue panel en nog 2 andere opties uit mijn hoofd maar niet tot mediaspeler.
Gast Snukkie Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 klopt ik heb de fix ook geinstalleerd maar zonder resultaat. Zijn er nog andere mediaplayers die ik kan gebruiken. Op zich ben ik wel ik wel tevreden over de versie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen