Gast sat-an Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 He mensen weet iemand welke dvd rewrichter ik het beste kan gebruiken voor mijn dreambox 8000, ik weet dat het een samsung moet zijn alleen niet welk type. al vast bedankt gr Ludo
Gast sat-an Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Nou ik heb uitgevonden dat het de Samsung SN-T083A is maar nu lees ik dat het van sata naar e-sata gaat en dan via een usb dongel, dit zal toch wel makkelijker kunnen hoop ik? Groetjes Ludo
bigtwin Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Als ik deze S...ung drive koop, zitten dan alle verloopstekkers/kabels erbij? Zo niet, wat moet ik er dan percies nog bij kopen? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Vogelaar Geplaatst: 2 september 2009 Geplaatst: 2 september 2009 Origineel bericht van: bigtwin Als ik deze S...ung drive koop, zitten dan alle verloopstekkers/kabels erbij? Zo niet, wat moet ik er dan percies nog bij kopen? Helemaal niks, dat zit allemaal in de doos van de DM8000. VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen