sretlow Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Ik zoek een PLi skin waarin de zenderlijst ook de satelliet weergegeven staat. Ik zou namelijk in de zenderlijst graag willen zien op welke satelliet de betreffende zender zit. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
dagg Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 dan zoek je geen skin... kwestie van je zenderlijst slim aanpassen met dreamboxedit .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast pieterg Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Onder andere de black-box skin, en een paar hd skins hebben we hier zelf op uitgebreid.
sretlow Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 De black-box skin kan ik vinden onder de downloads maar de andere niet? Kun je aangeven waar ik deze kan vinden en welke HD skins het zijn? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Henksat Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Persoonlijk vindt ik deze de mooiste HD skin, aangepast met Orbital Position etc..., werkt perfect onder PLi. Zip uitpakken, en de hele map kopieren naar usr/share/enigma2 en dan de skin op de gebruikelijke manier selecteren/ dTV-HD.zip Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
sretlow Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: Henksat Persoonlijk vindt ik deze de mooiste HD skin, aangepast met Orbital Position etc..., werkt perfect onder PLi. Zip uitpakken, en de hele map kopieren naar usr/share/enigma2 en dan de skin op de gebruikelijke manier selecteren/ Heb ik gedaan. Helaas start de box nu niet meer op. Hij start helemal op alleen het laatste stuk niet meer. Lijkt met de skin te maken te hebben. Ik kan wel via ftp op de box komen. Hoe kan ik de skin (oude) middels ftp weer terug zetten? Moet alles in de directory "default skin" staan? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Henksat Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: sretlow Hoe kan ik de skin (oude) middels ftp weer terug zetten? Moet alles in de directory "default skin" staan? De standaardskin actief maken doe je door in de file settings in de map /etc/enigma 2 deze regel weg te halen (bijna onderaan):config.skin.primary_skin=dTV-HD/skin.xml Verder lees je niet, de map "default skin" moet je uit blijven. Hierboven staat toch duidelijk waar je map met de dTV skin moet plaatsen, en ga niet zeggen dat het niet lukt, ik doe het hier dagelijks op een PLi image op een 800/8000. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
sretlow Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Geplaatst: 9 mei 2009 Ik heb de skin in de map usr/share/enigma2/dtv.hd gezet. Daarna kon ik in de menu van de dream de skin activeren/. Dat heb ik gedaan met het genoemde gevolg. Wat er dus bij mij verkeerd is gegaan weet ik niet maar het werkt in ieder geval (nu) niet. Ik heb de laatste PLi erop staan. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
sretlow Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: sretlow Ik heb de skin in de map usr/share/enigma2/dtv.hd gezet. Daarna kon ik in de menu van de dream de skin activeren/. Dat heb ik gedaan met het genoemde gevolg. Wat er dus bij mij verkeerd is gegaan weet ik niet maar het werkt in ieder geval (nu) niet. Ik heb de laatste PLi erop staan. Ik neem toch aan dat niet alle losse bestanden in de map enigma2 moeten staan? OK. Ik heb nu alles weer bij het oude en opnieuw geprobeerd. Nogmaals een kopie naar de directorie gedaan en nu werkt het wel! Inderdaad mooie skin! Lekker veel zenders in het zenderoverzicht. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Henksat Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: sretlow OK. Ik heb nu alles weer bij het oude en opnieuw geprobeerd. Nogmaals een kopie naar de directorie gedaan en nu werkt het wel! Inderdaad mooie skin! Lekker veel zenders in het zenderoverzicht. Wat had je nu fout gedaan? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Boerenjong Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Hoi Ik zou die d-TV HD skin er maa rniet opzetten Het is de meest slechte skin die er is. Het systeem loopt steeds vast. Gerrit
John van Dreumel Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: Boerenjong Het is de meest slechte skin die er is. Het systeem loopt steeds vast. Dat er specifieke aanpassingen noodzakelijk zijn zal ik zeker waar zijn, maar voor normaal TV kijken, DVD speler, Mediaplayer en heel wat andere gewone functionaliteit loopt deze skin hier ook prima. Binnen bepaalde punten van het software update menu krijg ik een enigma herstart wat inderdaad Skin gerelateerd is. Voor dit soort issues moet je dan ook de maker van de betreffende skin benaderen lijkt mij. Ik doe het vooralsnog graag met deze fraaie skin maar smaken verschillen nu eenmaal. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Henksat Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: John van Dreumel Dat er specifieke aanpassingen noodzakelijk zijn zal ik zeker waar zijn, maar voor normaal TV kijken, DVD speler, Mediaplayer en heel wat andere gewone functionaliteit loopt deze skin hier ook prima. Binnen bepaalde punten van het software update menu krijg ik een enigma herstart wat inderdaad Skin gerelateerd is. Voor dit soort issues moet je dan ook de maker van de betreffende skin benaderen lijkt mij. Dat bepaalde menuacties met deze skin niet vlekkeloos zijn klopt, MAAR ................. Ik heb gezien dat de maker van deze skin, Kerni, onlangs erg veel wijzigingen heeft doorgevoerd in deze skin. Zelf heb ik weer de satellietpositie en camregel toegevoegd. Iedereen die fan is van deze skin graag even testen. John, test jij ook even jouw onhebbelijkheden welke in het menu zaten? Eerst de standaardskin selecteren, de map dTV-HD verwijderen en de nieuwe terugzetten in usr/share/enigma2 en weer de skin selecteren. Het nadeel van deze skin is dat deze nergens in zijn geheel te downloaden is, elke file moet één voor één van schwerkraft af worden gehaald, en dat was een pokkenbaan.dTV-HD.zip Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Obi Wan Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Iedereen heeft zo zijn voorkeur idd. Ikzelf vin de skin niet zo mooi, veel te zwart. Smaken verschillen idd erg Ik geef de voorkeur voor Avalon. Vooral z'n nieuwe skin is erg mooi gemaakt. Kan deze trouwens nog in de PLi feed gezet worden ipv de oude Avalon2? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Harley Geplaatst: 9 mei 2009 Geplaatst: 9 mei 2009 Origineel bericht van: Henksat Het nadeel van deze skin is dat deze nergens in zijn geheel te downloaden is Staat gewoon in het rijtje, is volgens mij ook voor de 8000 bedoelt.http://dreamboxupdate.com/opendreambox/1.5/dm8000/experimental/ Kerni zou hem van de week aanpassen, nog niks gezien. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen