sretlow Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Geplaatst: 11 mei 2009 Origineel bericht van: Obi Wan Iedereen heeft zo zijn voorkeur idd. Ikzelf vin de skin niet zo mooi, veel te zwart. Smaken verschillen idd erg Ik geef de voorkeur voor Avalon. Vooral z'n nieuwe skin is erg mooi gemaakt. Kan deze trouwens nog in de PLi feed gezet worden ipv de oude Avalon2? Waar vind je deze skins dan? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
John van Dreumel Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 Zo'n 18 postings terug in dit topic vind je deze skin als attachment. En mocht de vraag anders bedoeld zijn, als je hem in de betreffende map hebt geplaatst dan is deze gewoon vanuit het menu te selecteren als iedere andere skin. Hoe eenvoudig kan het zijn. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
metoo Geplaatst: 14 mei 2009 Geplaatst: 14 mei 2009 Vind het een mooie skin, heb echter met de HDskins het probleem dat de DVD player schokkerig loopt, behalve met de Avalon HDskin. Met de default skin en de Nemisis black box ook geen last van. Hebben jullie daar geen last van ? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
sretlow Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Geplaatst: 16 mei 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Harley Staat gewoon in het rijtje, is volgens mij ook voor de 8000 bedoelt. Nee hoor, hier staat ie ook: http://dreamboxupdate.com/opendreambox/1.5/dm800/experimental/ Ik zie daar geen Avalon skin tussen staan hoor. Een hoop ipg files wel maar niet iets wat op avalonHD skin lijkt... ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen