lucdec2 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Wie heeft er een mooie favo_RSS.xml file en wil deze hier uploaden? Lees graag wat feeds tijdens reclame ed... dank !
kwajoep Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Is het niet de feeds.xml ? Of gebruik jij een andere rss reader ? Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
lucdec2 Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Allereerst Kwajoep, bedankt voor je reactie! Ik had een mooie feeds.xml. Ik heb hem hier trouwens al geupt voor iedereen. Dit is mijn probleem : Heb gisteren een Gemini upgrade gedaan van 4.3 naar 4.6 Blijkbaar hebben de GeminiBoys nu een andere rss reader daarin gestopt die werkt met favo_RSS.xml ipv feeds.xml Ik weet niet goed hoe het verder moet. Daarom had ik er graag 1 gekregen van een medeforumlid. Wie wil verder helpen ? Of zie ik iets over het hoofd?
Ome Merde Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 die ik gebruik zit in de bijlage, doe ermee wat je niet laten kan merDe deze ruimte is te huur
lucdec2 Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Origineel bericht van: Ome Merde die ik gebruik zit in de bijlage, doe ermee wat je niet laten kan merDe HaHa, gaan we zeker doen. Bedankt !
lucdec2 Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Voila, mijn aangepaste versie, werkt goed. Dankzij Ome Merde. ps. Is er al gemeld dat de sat4all rss feeds sedert 1 maart niet meer geupdated worden?
Altobelli Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Even een vraag, kan ik deze ook in mijn 600pvr plaatsen, zo ja waaronder. bvd. Altobelli
Gast Opuske Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Origineel bericht van: lucdec2 Voila, mijn aangepaste versie, werkt goed. Dankzij Ome Merde. ps. Is er al gemeld dat de sat4all rss feeds sedert 1 maart niet meer geupdated worden? Mooi werk Kan je eventueel de rss van deredactie.be en sporza.be toevoegen ook ??
lucdec2 Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 @Altobelli Bij mij moet favo_RSS.xml in de map etc. (bij een 500+ en delaatste Gemini. Denkdat het bij U ook zo is) @Opuske zie bijlage. Je ziet enkel maar de hoofdtitels Jammer! Weet iemand een oplossing hiervoor
Gast Opuske Geplaatst: 8 mei 2009 Geplaatst: 8 mei 2009 Origineel bericht van: lucdec2 @Altobelli Bij mij moet favo_RSS.xml in de map etc. (bij een 500+ en delaatste Gemini. Denkdat het bij U ook zo is) @Opuske zie bijlage. Je ziet enkel maar de hoofdtitels Jammer! Weet iemand een oplossing hiervoor Thx voor dat Enkel de hoofdpunten is voldoende voor mij op dit moment tot je een eventuele oplossing daarvoor vind
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen