zoekende Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Heb een DM7000 en draai onder Pli Jade. Wil de hdd formateren maar kan er niet meer bij komen via Pli. Heb een nieuwere of andere versie geprobeerd met het zelfde resultaat. Hoe kan ik bv via DCC m'n harddisk formateren daar hij vol is.
dAF2000 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Je kunt ook gewoon files weggooien.. da's nog sneller ook.
zoekende Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Daar loop ik altijd mee te klooien. Hoe schoon je dit via files verwijderen?
zoekende Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Geplaatst: 6 mei 2009 Kom niet meer bij m'n harddisk. Kan hem niet meer programmeren en initialiseren. Moet m'n harddisk nu er uit en via m'n computer worden geformateerd?
dAF2000 Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Ben je bekend met telnet? Typ daar eens: mount Als de harddisk herkend wordt, dan staat er iets van /media/hdd tussen.
zoekende Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Kom dit niet mmer tegen. Hoe mount ik de harddisk via telnet (DCC)aan. Via het menu van PLI kom ik er niet meer bij.
dAF2000 Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Als je 'em niet ziet dan is er wat raars aan de hand met je harddisk. Kun je 'em misschien in een PC zetten; kijken of die 'em herkent en formatteren?
zoekende Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Geplaatst: 17 mei 2009 Even in het kort: Via het menu: Controleer uw harddisk Harddisk Maxtor6y120 Lo wordt gezien Bij controleer: Dit bestandssyteem ondersteunt geen controle en bij formateren: fout bij het lezen van de informatie Wat betekent dit nu?
JohnO Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 nu ja, hier met dezelfde harddisk hetzelfde probleem na een schone install van pli jade 2 na een crash met de oude pli jade in de db 7000 Ik zie onder movie wel alle opgenomen films staan. Ze starten echter niet bij het aanklikken. Zie trouwens ook een mpg format tussen alle .ts sen staan. Vanmorgen geprobeerd vis tv op te nemen deze is met de extentie mpg weggezet naar ook niet meer terug te zien Hoe kan dat nou? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen