Loui (K) Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Vraag is het de moeite waart om een nieuwe Backlight in mijn scherm te plaatsen,De mijne wordt een beetje donker.Verder werkt deze Laptop (Dell D505) nog uitstekend.Graag jullie mening.
Ome Merde Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 is het hinderlijk ? nee ? klaar merDe deze ruimte is te huur
Moderator Matchless Geplaatst: 7 mei 2009 Moderator Geplaatst: 7 mei 2009 LOl..merde is kort maar krachtig Een backlight vervangen is nogal een behoorlijk klusje waar wat risiko's aan verbonden zijn. Zeker als je dat nooit of niet vaker gedaan hebt. Zo kan er vuil tussen de folies komen,kan je scherm breken ,kan een flatcable scheuren. dus terug naar het antwoordt van ome merde Citaat: is het hinderlijk ? nee ? klaar Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Ome Merde Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 of even spelen met de Fn toets. vaak Fn-pijl omhoog, of Fn-F6 (staat wel een "zon-tekentje" op de toets), zo kan je het e.e.a ook wat lichter maken. merDe deze ruimte is te huur
Loui (K) Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Origineel bericht van: Ome Merde of even spelen met de Fn toets. vaak Fn-pijl omhoog, of Fn-F6 (staat wel een "zon-tekentje" op de toets), zo kan je het e.e.a ook wat lichter maken. merDe Dat laatste staat al voluit het is niet echt hinderlijk maar ik maak me geen zorgen als ik het zou moeten vervangen,maar als idd het risico te groot is dan laat ik het maar zo.Ik draai er mij de hand niet voor om als ik een Laptop moet demonteren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen