Jan Ambers Geplaatst: 7 mei 2009 Geplaatst: 7 mei 2009 Ik ben voor een ombouw van een autoradio op zoek naar de service manual van een Philips autoradio RC-248 of RC-258
Jan Ambers Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Danke! Eigenlijk heb ik de manual, maar ik vind 'm niet en ik vrees dat ie ergens tss een ander manual zit en ooit eens zal uitkomen als ik 'n helemaal niet nodig heb... Gebeurt door steeds aan meerdere zaken tzt bezig te zijn... Op de radio staat DC632 en op den usermanual staat RC 248 en RC 258... Soms zie ik 22DC632 en 90RC248... uiteindelijk weet je dan niet wat... Ik neem aan dat ie onder flips caraudio staat?
Jan Ambers Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 Gezocht onder Philips/caraudio maar niet gevonden? Kan U zeggen onder welke naam of dir dit staat?
Jan Ambers Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 Goed, bedankt; ligt hier al op de map...
Jan Ambers Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Geplaatst: 8 mei 2009 Ben eens gaan in service manual neuzen, maar het verschilt ernstig van de RC248 - RC258 of DC-632 CD sturing en µProcessor zijn anders Moest je de service manual vinden van de RC248 - RC258 of DC-632, geef gerust een seintje!
Jan Ambers Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Geplaatst: 9 mei 2009 Dit zou het moeten zijn!!! BEDANKT Nu mijn probleem was de AM ontvangst in Frankrijk... Ik heb een nieuwe autoruit moeten steken, en de antenne zit ingewerkt. De FUBA antenne versterker doet het prima op FM, maar in AM is ie een verzwakker... Ik dacht aan omschakelen bij AM/FM???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen